جاباما
۱۰۹۶۶۹۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

توضیح انصارالله درباره دیدار با آمریکایی‌ها

سخنگوی انصارالله یمن ظاهرا در واکنش به خبر ادعایی رویترز مبنی بر دیدار اعضای این جنبش با مسئولان آمریکایی در پادشاهی یمن گفت که با آمریکایی ها دیدار نداشته اند بلکه از طریق عمانی ها ارتباط گرفته اند.

ایرنا: سخنگوی انصارالله یمن ظاهرا در واکنش به خبر ادعایی رویترز مبنی بر دیدار اعضای این جنبش با مسئولان آمریکایی در پادشاهی یمن گفت که با آمریکایی ها دیدار نداشته اند بلکه از طریق عمانی ها ارتباط گرفته اند.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: با مسئولین امریکایی در پادشاهی عمان دیداری نداشتیم بلکه از طریق طرف عمانی با آنها ارتباط برقرار کردیم. هیچ تماس مستقیمی با آمریکایی ها نداشتیم و دیدگاه خود درباره راه حل بحران یمن را به آنها صرفا از کانال برادران عمانی منتقل کردیم.

وی افزود: ما آمریکایی ها را نوک پیکان دشمنی علیه یمن می دانیم و به آمریکایی ها ابلاغ کردیم که با دشمنی و محاصره با قدرت مقابله خواهیم کرد.

توضیح انصارالله درباره دیدار با آمریکایی‌ها

عبدالسلام درباره جنگ در مارب یمن گفت: مارب بخشی از جبهه جنگ علیه تجاوز است و آن را جبهه ای نظامی و نقطه جنگ افروزی علیه استان های مجاور به شمار می آوریم.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از دو مقام آگاه ادعا کرد: مقام های ارشد آمریکایی اولین ملاقات مستقیم با مقام های حوثی را در عمان انجام دادند.

رویترز مدعی شد: گفت و گوهای یادشده که از سوی هیچ کدام از طرفین اعلام نشده، ۲۶ فوریه(۸ اسفند) بین نماینده تیموتی لاندرکینگ نماینده ویژه آمریکا در یمن و محمد عبدالسلام مسئول مذاکره کننده حوثی ها در مسقط صورت گرفته است.

رویترز به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده بود که دیدار در مسقط بخشی از سیاست چماق و هویج دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا است.

به ادعای رویترز، لندرکینگ پس از دیدار با مقامات سعودی و سازمان ملل در ریاض، با عبدالسلام در مسقط ملاقات کرد. وی همچنین در جریان سفر منطقه ای به کویت، امارات و قطر نیز سفر کرد.

به گفته این منابع آگاه، لندرکینگ از حوثی ها خواسته تا حمله به مارب را متوقف کنند و آنها را ترغیب به تعامل فعال با ریاض در مذاکرات آتش بس کرده است.

اظهارات عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله در گفت و گو با اسپوتنیک در رد ادعای رویترز مطرح شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      پیامبر خدا (ص) در مذاکره با کفار ودشمنان خدا تاثیر عمیق معنوی وقلبی در آنها ایجاد می نمود. که حتی موجب گرایش آنها به اسلام میگردیدشما چرا از مذاکره باشیطان بزرگ می‌ترسید. تنها مذاکره مستقیم با این ایشان آنرا قانع می‌کند و تنها راه غلبه بر شیطان فقط مذاکره است. آن همیشه درمذاکره کم می‌آورد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج