۱۰۹۷۰۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

محسن رضایی: نظامی‌ها مثل امیرکبیر هستند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امیرکبیر را ببینید او ابتدا امیرنظام بود و بعد امیرکبیر شد و موضوع کاندیدای نظامی هم در ایران همین است.

خبرگزاری برنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امیرکبیر را ببینید او ابتدا امیرنظام بود و بعد امیرکبیر شد و موضوع کاندیدای نظامی هم در ایران همین است.

«محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با کاندیدای نظامی و میزان رای آوری آنها در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: کسانی که می گویند چرا نظامی ها می آیند در جریان نیستند که در اروپا و آمریکا بیش از ۵۰٪ روسای جمهور و روسای دولتها نظامی بودند و یا اطلاع دارند و ترسی از به خطر افتادن منافع و یا زد و بند خود دارند و نگرانند که نظامیان این ها را بهم بریزند و بیرون کنند.

محسن رضایی: نظامی‌ها مثل امیرکبیر هستند

او افزود: من عمده این ترس را ناشی از زد و بند اقتصادی و رانت خواری می دانم چون اگر نظامیان بر سر کار بیایند دست دزدها را قطع می کنند و تا آخرین قطره ای که از بیت المال رفته به خزانه باز می گردانند و به دست مردم می رسانند.

رضایی تاکید کرد: نظامیان افراد قاطعی هستند گفتند خرمشهر را آزاد می کنیم و آزاد کردند و گفتند حکومت داعش را در کمتر از سه ماه از بین می بریم و عمل کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: منظور ما از نظامیان افراد کارآمدی است که فهم، برنامه ریزی و توانمندی داشته باشند و حتما تغییر ایجاد می شود.

او با تشبیه نظامیان در ایران به امیرکبیر گفت: امیرکبیر را ببینید او ابتدا امیرنظام بود و بعد امیرکبیر شد و موضوع کاندیدای نظامی هم در ایران همین است.

رضایی افزود: امیرکبیر قبل از آنکه مسئولیت صدراعظمی را در دولت برعهده بگیرد، به مدت طولانی در نیروهای مسلح بود و ۳ لقب قبلی او یعنی مستوفی نظام، وزیر نظام، امیر نظام نشان می دهد که کارنامه او در بخش نیروهای مسلح بوده و به پشتوانه ان تجربه توانست، مدیریت اجرایی کشور را ظرف مدت کوتاهی متحول کند.

این کاندیدای اسبق ریاست جمهوری در پایان گفت: در هر صورت در انتخابات هر چه تنوع بیشتر باشد مردم بیشتر شرکت می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج