۱۰۹۷۲۱۹
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

بازداشت چند نفر به علت شرکت در مراسم مختلط

دادستان عمومی انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از بازداشت چند متهم به اتهام شرب خمر، تهدید علیه بهداشت عمومی و شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در شهرستان بجنورد خبر داد.

ایسنا: دادستان عمومی انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از بازداشت چند متهم به اتهام شرب خمر، تهدید علیه بهداشت عمومی و شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در شهرستان بجنورد خبر داد.

سیدجواد ایلالی در خصوص جزییات وقوع این ماجرا گفت: به موجب گزارش مرجع انتظامی شب گذشته در یکی از باغ تالارهای غیرمجاز در شهرستان بجنورد پارتی مختلطی برگزار و تعدادی مرد و زن در فضای محدود و با وضع نامناسب و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در این مجلس لهو و لعب شرکت داشته و متاسفانه مبادرت به شرب خمر و رقص و پایکوبی نیز نموده بودند که با اقدام به موقع این دادستانی، علاوه بر پلمپ محل برگزاری این مراسم، برگزارکنندگان و عوامل اصلی مرتبط با ماجرا دستگیر شدند و همچنین در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که مراتب به یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارجاع و در حال حاضر مطرح رسیدگی است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، وی تصریح کرد: در بازجویی اولیه از متهمین، مقام قضایی رسیدگی کننده ، با بررسی مستندات و محتویات پرونده, قرار تامین کیفری صادر کرد که در ادامه منجر به بازداشت تعدادی از متهمین شد.

ایلالی در خصوص ماهیت اتهامات و بزه های انتسابی به متهمین نیز خاطرنشان کرد: شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب ، شرب خمر و همچنین تهدید علیه بهداشت عمومی به لحاظ عدم رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، از جمله اتهامات متهمین می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین با بیان اینکه برخی افراد فرصت طلب به بهانه های مختلف از جمله جشن تولد مبادرت برگزاری پارتی مختلط و مجلس لهو و لعب می کنند و عملا موجبات فساد خود و دیگران را فراهم می سازند، بیان کرد: هر فردی به ویژه جوانان ممکن است به هر دلیلی در معرض تهدید و آسیب قرار گیرند، ولی عقلانیت حکم می کند و البته مردم و مسوولین نیز انتظار دارند که در جامعه اسلامی همواره قانونمداری و احترام به شرع و قانون همواره در اولویت رفتار و کردار هر شخص قرار گیرد و افراد، قبل از هر چیز و اقدامی به عواقب و پیامدهای آن فکر کنند و اصولا ضوابط و مقررات قانونی و شعایر دینی و قواعد شرعی را رعایت کنند. چراکه رفتارهای پرخطری وجود دارد که ممکن است از این نوع مناسبات ناصواب و غیرمشروع ناشی شود و لطمات و ضربات جبران ناپذیری بر پیکر فرد و خانواده وارد سازد.

ایلالی به خانواده هایی که با هزاران امید و آرزو و بعضا با تحمل رنج فراوان اعم از درد دوری از فرزندان، همچنان امیدوارند تا آینده بهتری برای فرزندانشان رقم بخورد، توصیه کرد: بیشتر و بهتر مراقب فرزندانشان باشند چراکه ممکن است افرادی در کمین باشند تا با هدف دایر کردن مراکز فساد و فحشا آنان را به دام انداخته و به تباهی و فساد بکشانند و حتی شاید این نوع افعال مجرمانه را در پوششی ظاهرا متعارف و قانونی مانند برگزاری جشن تولد، انجام دهند و عده ای را فریب داده و در مجلس پارتی مختلط دور هم جمع کنند و با فراهم ساختن اسباب لهو و لعب دیگران را نیز در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرب خمر،استعمال مواد مخدر و .... مشارکت دهند. لذا بهتر است این نظارت ها به ویژه زمانی که فرزندانشان دور از خانه و کاشانه هستند تقویت شود.

وی درباره آخرین وضعیت این پرونده نیز گفت: تحقیقات تکمیلی تا روش شدن تمامی زوایای ماجرا کماکان ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج