۱۰۹۷۲۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اوکراین خواستار تحریمِ روسیه شد

یک مقام ارشد اوکراینی از دولت آمریکا خواست که تحریم‌های جامعی را علیه روسیه به‌ویژه در خصوص خط لوله گاز نورد استریم ۲ وضع کند.

خبرگزاری تسنیم: یک مقام ارشد اوکراینی از دولت آمریکا خواست که تحریم‌های جامعی را علیه روسیه به‌ویژه در خصوص خط لوله گاز نورد استریم ۲ وضع کند.

به نقل از ریانووستی، «یولیا اسویریدنکو» معاون رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور اوکراین روز جمعه طی سخنانی در اندیشکده آمریکایی شورای آتلانتیک خواستار وضع تحریم‌های جامع علیه روسیه از سوی دولت بایدن شد.

این مقام ارشد اوکراینی در نشست اندیشکده شورای آتلانتیک که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: «ما از واشنگتن می‌خواهیم که یک رژیم جدید از تحریم‌های جامع را علیه روسیه وضع کند. این تحریم‌ها باید شامل اقداماتی علیه خط لوله نورد استریم ۲ باشد. توقف این پروژه برای ما از اهمیت حیاتی برخوردار است.»

وی ادامه داد: «ایالات متحده، اتحادیه اروپا و اوکراین بیاد مواضع خود [علیه روسیه] را هماهنگ کنند. ما باید برای دفاع از آزادی و دموکراسی با یکدیگر همکاری کنیم.»

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفند تحریم‌های دولت آمریکا علیه روسیه که در سال ۲۰۱۴ در رابطه با اوضاع داخلی در اوکراین و پیوستن شبه جزیره کریمه به ترکیب فدراسیون روسیه وضع شده بود را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

دولت آمریکا طی روزهای اخیر همگام با متحدان اروپایی خود به بهانه مسمومیت ادعایی آلکسی ناوالنی از مخالفان ولادمیر پوتین، تحریم‌هایی را علیه برخی مقامات ارشد روس وضع کرده است.

روسیه تأکید کرده است که تحریم‌های آمریکا و اروپا را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج