جاباما
۱۰۹۸۰۲۰
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

تعجب پرسپولیسیِ سابق از باز شدن پنجره این تیم

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: مانده ام چگونه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بدون جلب رضایت ما باز شد.

خبرگزاری فارس: بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: مانده ام چگونه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بدون جلب رضایت ما باز شد.

شاهین عباسیان درباره بازشدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بدون جلب رضایت وی اظهار داشت: جریان ما به سه سال قبل بازمی گردد. طلب من از پرسپولیس نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان بود که بخش زیادی از این مبلغ را بخشیدم و با مدیران وقت باشگاه توافق نامه مالی امضاء کردیم زیرا به من گفتند برای صدور رضایت نامه ات باید طلبت را ببخشی.

وی افزود: به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتم در صورت دریافت ۶۰ میلیون تومان این توافق نامه را امضاء می کنم که آنها هم قبول کرده و به من گفتند برو تا فردا به تو چک بدهیم. گفتند با امور مالی باشگاه صحبت می کنیم تا فردای آن روز چک ۶۰ میلیونی به من بدهند.

بازیکن اسبق پرسپولیس تصریح کرد: شکایت من یکی از عوامل بسته شدن پنجره نقل و انقالاتی باشگاه پرسپولیس بوده اما اکنون نمی دانم چگونه بدون جلب رضایت و توافق با ما این پنجره باز شده است. سه سال قبل این مبلغ ارزش داشت. بالای ۱۵- ۱۶ بار برای جلسه با ایرج عرب، مدیرعامل اسبق باشگاه به پرسپولیس رفتم که مدام می گفتند در باشگاه نیست یا جلسه دارد. خیلی مواقع هم گفتند پول در حساب پرسپولیس نیست و اجازه بده تا پاداش آسیایی به حساب باشگاه بیاید.

عباسیان اضافه کرد: پس از نایب قهرمانی آسیا بازیکنان بزرگ تر تیم نزدیک ۶۰۰-۵۰۰ میلیون تومان دریافت کردند و قرار شد ما جوان ها هم حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون پاداش بگیریم. من آن پاداش را هم بخشیدم و در کل نزدیک ۵۰۰-۴۰۰ میلیون را بخشیدم تا در نهایت ۶۰ میلیون دریافت کنم.

تعجب پرسپولیسیِ سابق از باز شدن پنجره این تیم

وی ادامه داد: این موضوع به من فشار می آورد که بالای ۱۶ بار به باشگاه رفتم اما ایرج عرب حاضر نمی شد با من صحبت کند. در نهایت یک روز در آسانسور ساختمان باشگاه وی را پیدا کردم. آنجا به من گفت باید ببینم می توانم این ۶۰ میلیون را به شکل قسطی به تو پرداخت کنم؟ این چه حرفی بود که به من زد؟ چرا باید این مبلغ کم را هم قسطی دریافت کنم. درنهایت یک پست اینستاگرامی گذاشتم و از این وضعیت گلایه کردم.

مدافع اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: عرب هم به من گفت برو شکایت کن و بعدها به پولت می رسی. پس از جدایی از پرسپولیس در تیم های گل گهر سیرجان و رایکا بابل هم پول زیادی نگرفتم. شکایت من هم به دلیل لج و لجبازی بود زیرا ایرج عرب نمی خواست پول مرا بدهد.

عباسیان درباره اینکه آیا مدیران فعلی باشگاه برای پرداخت طلبش با وی تماس گرفته اند، توضیح داد: حدود ۲۰ روز قبل با ابوالفضل درویش وند تماس گرفته و به وی گفتند با من به باشگاه بیاید زیرا آقای سمیعی کارمان دارد و می خواهد با ما صحبت و‌ توافق کند. در پاسخ به این تماس گفتیم کل پول مان را بخشیدیم و اکنون برای دریافت همین مبلغ کم هم بار دیگر توافق کرده و درصد دیگری را هم کم کنیم؟

وی ادامه داد: به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتیم مشخص است که باید پول ما را واریز کنید و جای توافقی نمانده است. به نظر من توافق جدید خنده دار بود. قبل از شکایت ما ابراهیم شکوری با وکیل مان تماس گرفته و برای اینکه کار به شکایت نکشد گفته بود به باشگاه بیایید تا با هم توافق کنیم اما وکیل مان گفت در کل من و ابوالفضل نزدیک ۱۲۰ میلیون تومان طلب داریم. شکوری هم در پاسخ به وی گفته بود فعلا پول در حساب باشگاه نیست زیرا بدهی داریم. صبر کنید تا پاداش آسیایی بیاید‌.

مدافع اسبق پرسپولیس تصریح کرد: با این وضعیت گفتیم شکایت خواهیم کرد و از ما ناراحت نشوید. شکوری هم به وکیل ما گفت با شکایت بعید است پولی گیرتان بیاید. اکنون هواداران از ما ناراحت هستند اما آنها خبر ندارند چه اتفاق هایی رخ داده است.وکیل مان پیگیر است اما باز هم می گویم مانده ام بدون پرداخت پول و جلب رضایت ما چگونه پنجره نقل و انقالاتی پرسپولیس باز شد. قرار بود پول ما را یک روزه بدهند اما پس از سه سال اتفاقی نیفتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • jalil. salari

      مگه درجریان نیستی که این تیم خود مختار واتش به اختیاره. سوگــــــــلی وزیـــــره

    • هفتپه

      چه گلی به سر پرسپولیس زدین که الان معترضین

    • سعید

      تیم حکومتی همین هست چقدرادم بایدپست باشدکه بازی کن۶۰۰میلیون رابخشیده۶۰تومانش رامیخواهدنمیدهندومیگندبروشکایت کن بعدهم دم ازمظلومی میرنند

    • هومن خان

      بمیرم برای مظلومیت لنگ و آقای فرشبران

    • بدون نام

      دویست میلیون پاداش چی باید به تو بدن کلا یک دقیقه هم بازی نکردی بعد ما باید واسه ماهی دو میلیون تو این مملکت جون بکنیم. تازه شکایت هم کردی .الان کجا بازی میکنی که بازیکن شدی . تو با پول و رانتی‌ که داری اومدی پرسپولیس .

    • یاسوج

      نمیدونم امثال شماها واقعا در حد نام پرسپولیس هستید ک ادعای طلب میکنید باید افتخار کنید ک پیراهن پرسپولیس کبیر رو بر تن کردید

    • حسین

      باشگاه جیب برها،

      پاسخ ها

      • یه پرسپولیس یه ایران

        این شتر دم خونه شما هم می‌خوابه به هر حال اینقدر پاداش آسیای قهرمانی داریم پول همه ژلبکارارو می‌دیم ولی شما چی

    • !!!

      ایرج عرب خائن پول تو وامثال تو رو ازباشگاه خارج کرد وریخت بحساب وزیر تا دستش برای خریدهای سوگلیش باز باشه

    • همون پرسپولیسیه

      اصلا این کی هس؟

    • بدون نام

      توسط چند تا دلال وارد تیم شدی. همین که اسم پرسپولیس اومده توی رزومه تو جزو افتخارات زندگیته.من که تا حالا اسمتو نشنیده بودم.بعدشم تو جزو کسانی هستی چند میلیارد باید میدادی تا پرسپولیس میزاشت بیای داخل باشگاهش. عرب هم چون میشناختت تحویلت نمیگرفت

    • بدون نام

      بخدا موندم این چهارسال پیش ۴صدمیلیون روبخشیده چگونه حساب کردن وچرا این همه سال اسمی ازش نیست اخه چطوری حساب میکنی نکنه شنیدی صفرارزش نداره گفتی چندتا اضافه کنم کی به کی سرمردمم منتی بزارم بیت المال مفت وخوردم گردنم کلفت شده حیف اون هزینه ایاب وذهابی که واست شده

    • بدون نام

      در حد پرسپلیس هست یا نه، این چه ربط به موضوع داره؟
      اگه توافقی شده حتی پول یامفت هم باشه باید پرداخت بشه.
      با این توجیهات صدمن یه غاز که نمیشه توافق رو زیر پا گذاشت.
      مثلا بودیمیر خیلی در حد بود؟!

    • بدون نام

      تو باید یه پول هم میدادی تا پیراهن سرورت رو پی پوشیدی تو کسی نیستی که شکایت کنی بچه تو جزء 30 نفر هم نبودی دوغت رو بنوش

    • علیبرززز

      بازیکن پرسپولیس بودی؟؟؟؟ عجبا

    • بدون نام

      بابایی پنجره رو باز کرد یه نفسی بکشید

    • ستار

      این تیم اینجوریه کارشه نباید پولت راببخشی چون بعد میزنند توسرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج