جاباما
۱۰۹۸۳۴۸
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

چند پادکست ویژه آن‌ها که در سفر هستند

این بار سراغ پادکست‌هایی درباره‌ی «سفر» رفته‌ایم.

برترین‌ها: امسال، دومین نوروزی است که خیال سفر را در سر نمی‌پرورانیم. به عکس‌های هتلی که رزرو کرده‌ایم و اطلاعات مقصدی که قرار است به سمتش برانیم یا پرواز کنیم نگاه نمی‌کنیم و قند توی دلمان آب نمی‌شود. کرونا شوق سفر بی‌دغدغه را از ما گرفت و زندگی‌مان را تغییر داد. چاره‌ای نیست. باید زندگی را تا رفتن این ویروس، با آن تطبیق بدهیم. در روز‌های نوروزی، اما می‌توانیم با خاطره و تجربه‌ی دیگران سفر کنیم.
در اینجا چند پادکست برای شما داریم برگرفته از صفحه اینستاگرام «جعبه»، این پادکست‌ها می‌توانند ما را به نقاط مختلف ببرند و لذت شنیدن از زیبایی‌ها را بهمان بچشانند. درست است! لذتش با سفر واقعی قابل مقایسه نیست. اما کسی چه می‌داند؛ شاید سال دیگر همین موقع، مشغول چیدن برنامه‌ی سفرمان از روی یکی از اپیزود‌های همین پادکست‌ها باشیم.
رادیو جولون
چند پادکست ویژه آن‌ها که در سفر هستند
تولید کنندگان این پادکست هر قسمت در مورد یک مقصد خاص یا یک موضوع مرتبط با گردشگری صحبت می‌کنند. آن‌ها در آخرین قسمت این پادکست با عنوان «رویای سفر»، سراغ سفر‌هایی رفته‌اند که با یک رویا شروع شده‌اند؛ از رویاپردازی و سفر گفته‌اند و البته از مهارت‌هایی که لازم است تا رویای سفر به واقعیت تبدیل شود. آن‌ها در این قسمت با «منصور ضابطیان» هم در مورد سفر گفتگو کرده‌اند.
رادیو ماجرا
چند پادکست ویژه آن‌ها که در سفر هستند
«رادیو ماجرا» تجربه‌های خاص آدم‌های اهل سفر را روایت می‌کند؛ ایران گرد‌ها و جهان گرد‌هایی که سفر بخش مهم زندگی‌شان است. این پادکست روایت جسارت، ماجراجویی و کشف ناشناخته‌ها در سرزمین‌های دور و نزدیک، آشنا و ناآشنا است. تا به حال ۲۰ شماره از این پادکست منتشر شده که شماره‌ی آخر در مورد سفر «مسلم ایران نژاد» به سرزمین چنگیز خان، یعنی «مغلوستان» است.
رادیو دور دنیا
چند پادکست ویژه آن‌ها که در سفر هستند
«رادیو دور دنیا» هم همان طور که از اسمش پیداست، هر قسمت به نقطه‌ای از دنیا سفر می‌کند. این پادکست از هر چیزی که به سفر، ماجراجویی و تفریح مربوط باشد صحبت می‌کند. تا به حال ۷ قسمت از رادیو دور دنیا منتشر شده و به عنوان آخرین قسمت، «سفر جاده‌ای» است. آن‌ها در این اپیزود سراغ خاطرات جمعی از ما از سفر‌ها و جاده‌ها رفته‌اند. خاطراتی آشنا که یادآور روز‌های گذشته هستند.
پادکست کوله پشتی
چند پادکست ویژه آن‌ها که در سفر هستند
روایت سفر‌های «مهدی پارسا» به نقاط مختلف دنیا. تا به حال ۲۷ قسمت از آن منتشر شده و آخرین قسمت، روایت سفر به کشور «روندا» است. معمولا پادکست‌هایی را که مدت زیادی از انتشار آخرین اپیزودشان گذشته، معرفی نمی‌کنیم؛ اما در این مطلب هدف سفر است و شما در این پادکست ۲۷ مقصد برای سفر دارید. نکته‌ی جالب این جاست که پارسا این پادکست‌هارا در همان روز‌های سفر ضبط کرده است.
پادکست چمدان
چند پادکست ویژه آن‌ها که در سفر هستند
«پگاه و نسیم و شفق» در این پادکست به کمک ادبیات و موسیقی، به سرزمین‌های دور و نزدیک سفر می‌کنند. این گروه، نوجوان‌ها را به عنوان مخاطب اصلی پادکست‌شان انتخاب کرده‌اند، اما محتوای‌شان برای بزرگسالان هم می‌تواندجذاب باشد. تا به حال ۵ قسمت از این پادکست منتشر شده و عنوان آخرین قسمت «از ادسا تا سایه درختان زیتون» است. در این قسمت همراه رادیو چمدانی‌ها به «ترکیه» سفر می‌کنید.
رادیو دال
چند پادکست ویژه آن‌ها که در سفر هستند
در «رادیو دال» می‌توانید شکل دیگری از سفر را تجربه کنید. در این پادکست «آرش» با آدم‌های مختلف در گوشه و کنار دنیا همراه می‌شود، داستان زندگی‌شان را می‌شنود و سوالاتش را از آن‌ها می‌پرسد. تا به حال بیش از ۴۰ قسمت از این پادکست منتشر شده که هر کدام قصه‌ی زندگی شخصی از یک گوشه‌ی متفاوت دنیا است. در آخرین قسمت، قصه‌ی «سینا از سوئد» را می‌شنوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج