جاباما
۱۱۰۰۳۶۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

وزارت ورزش: به جای ما از AFC انتقاد کنید

وزارت ورزش در بیانیه‌ای اعلام کرده نقش حاکمیتی خود برای حمایت از فوتبال ایران را ایفا کرده است.

ورزش سه: وزارت ورزش در بیانیه‌ای اعلام کرده نقش حاکمیتی خود برای حمایت از فوتبال ایران را ایفا کرده است.

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اعطای میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی به بحرین و سلب این میزبانی از ایران، در روزهای اخیر با واکنش های زیادی از سوی مسئولان ورزش ایران همراه بوده.

امروز وزارت ورزش در اطلاعیه ای اقداماتی که این وزارتخانه در روزهای اخیر در رابطه با این پرونده انجام داده را اعلام کرده است:

«پس از انتشار شایعه عدم میزبانی ایران برای مسابقات برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ، وزیر ورزش و جوانان، دکتر سلطانی‌فر، به درخواست فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۹ اسفند سال جاری (سه روز قبل از ابلاغ تصمیم AFC به ایران) دو نامه را به شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینفانتینو رییس فیفا ارسال کرد و در این دو نامه ضمن اشاره برحق فدراسیون فوتبال ایران در میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ بر حمایت وزارت ورزش و جوانان از برگزاری این رویدادها در ایران تاکید کرد.

این اقدام در راستای نقش حاکمیتی وزارت ورزش و جوانان در حمایت از فوتبال ایران صورت گرفت و چنانچه هر فدراسیونی نیاز به کمک داشته باشد متولی ورزش کشور با همکاری دستگاههای ذیربط به وظیفه خود عمل خواهد کرد. تاکید می شود، وظیفه اصلی در ارتباطات بین‌المللی فدراسیون‌ها بر عهده خود آنها است و وزارت ورزش و جوانان صرفا نقش کمک کننده و حمایتی دارد و همیشه سعی کرده به وظیفه حاکمیتی خود و بابهره گیری از ظرفیت همه دستگاهها به بهترین نحو عمل کند.

توصیه می‌نماییم با توجه به این نوع تصمیم‌گیری‌های ناعادلانه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برخی افراد و عناصر به جای سواستفاده سیاسی از اقدامی که علیه منافع ایران صورت گرفته که بخشی از پازل فشارهای حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران است، با درک صحیح از این اتفاقات در عوض انتقاد از مقامات ورزش ایران، این فشارها را به طرف خارجی بیاورند و از ظرفیت‌های خود برای دفاع از حقوق ایران استفاده کنند.

در همین راستا و جهت تنویر افکار عمومی ۲ نامه مورد اشاره در ادامه منتشر می‌شود. بدیهی است علیرغم ابلاغ تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، وزارت ورزش و جوانان در کنار ارکان حاکمیتی و ورزشی دیگر، پشتیبان فدراسیون فوتبال ایران جهت احقاق حقوق خود خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ی ایرانی

      وقتی ریس وزارت ورزش فقط فکر شرایط ی تیم باشگاهی باشه . طبیعیه ک منافع ملی براش مهم نباشه

    • بدون نام

      وزارت ورزش تنها کاری که نمی کند دخالت در ورزش است فقط افتتاح مثلا یک پیست دو میدانی و یا یک زمین بازی با چمن مصنوعی
      بابا جمع کنید قبول کنید اصلا در حد حضور در مجامع بین المللی آسیا نیستید .

    • امیر

      سلطانیفر محاکمه زندان

    • پارسوماشیم

      تا زمانی که تو کشوری مدیران آن به فکر منافع شخصی خود باشند، باید هم انتظار پس رفت داشته باشیم، نه تنها توی ورزش بلکه،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج