۱۱۰۲۶۶۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

استقبال آمریکا از طرح آتش‌بس ریاض

«جالینا پورتر» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امشب (دوشنبه) در خلال یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت که واشنگتن از طرح دولت عربستان سعودی برای توقف درگیری‌ها استقبال می‌کند. او همچنین گفت که دولت آمریکا از تمامی طرف‌های درگیر می‌خواهد تا فورا و با جدیت به درگیری‌ها پایان دهند و وارد روند گفتگو‌ها تحت نظارت سازمان ملل شوند.

انتخاب: «جالینا پورتر» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دوشنبه شب در خلال یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت که واشنگتن از طرح دولت عربستان سعودی برای توقف درگیری‌ها استقبال می‌کند. او همچنین گفت که دولت آمریکا از تمامی طرف‌های درگیر می‌خواهد تا فورا و با جدیت به درگیری‌ها پایان دهند و وارد روند گفت‌وگوها تحت نظارت سازمان ملل شوند.

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به پیشنهاد آتش‌بس دولت سعودی با استقبال از این طرح گفت که طرف‌های درگیر باید فورا وارد پروسه مذاکرات شوند.

«جالینا پورتر» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دوشنبه شب در خلال یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت که واشنگتن از طرح دولت عربستان سعودی برای توقف درگیری‌ها استقبال می‌کند.

او همچنین گفت که دولت آمریکا از تمامی طرف‌های درگیر می‌خواهد تا فورا و با جدیت به درگیری‌ها پایان دهند و وارد روند گفت‌وگوها تحت نظارت سازمان ملل شوند.

«فیصل بن فرحان» وزیر خارجه دولت سعودی امشب و در آستانه ششمین سالروز آغاز یورش به یمن، گفت که ریاض طرحی برای توقف درگیری‌ها در یمن آماده کرده است. دولت صنعاء نیز در واکنش گفته است که طرح دولت سعودی تکراری است و چیز جدیدی در بر ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج