جاباما
۱۱۰۶۱۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جبران مافات پرسپولیس با پیش درآمد آسیایی

در آخرین بازی پیش از سفر به هند، پرسپولیس امروز فقط به دنبال سه امتیاز بازی با نساجی است تا اجازه ندهد فاصله سپاهان در صدر جدول بیشتر شود.

روزنامه ایران ورزشی: در آخرین بازی پیش از سفر به هند، پرسپولیس امروز فقط به دنبال سه امتیاز بازی با نساجی است تا اجازه ندهد فاصله سپاهان در صدر جدول بیشتر شود. پرسپولیس در شروع لیگ روی فینال لیگ قهرمانان تمرکز کرده بود و صدر جدول را به استقلال واگذار کرد ولی تا نیم‌فصل توانست فاصله را جبران کند و به صدر جدول برگردد. با این حال رتبه نخست برای تیم گل‌محمدی دوام زیادی نداشت و سپاهان توانست آن را تصاحب کند.

نگاهی به نتایج پرسپولیس نشان می‌دهد که آنها در ماه‌های گذشته روند خوبی داشته‌اند. بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک که تنها باخت این فصل پرسپولیس محسوب می‌شود، این تیم توانسته به ۷ برد و دو تساوی برسد. با این حال سپاهان که با ۶ برد متوالی آماده‌ترین تیم این روزهای لیگ است با استفاده از همین دو تساوی پرسپولیس توانست به صدر جدول برسد.

پرسپولیس که در شروع هفته دو امتیاز حساس در مشهد از دست داد، در این شرایط نمی‌تواند مقابل نساجی هم امتیاز از دست بدهد. بازی رفت دو تیم در شرایطی مساوی شد که پرسپولیس اعتراض زیادی به وضعیت زمین ورزشگاه قائمشهر داشت. بارندگی شدید اجازه حرکت عادی توپ را نمی‌داد و پرسپولیس از این بازی سخت فقط توانست یک امتیاز بگیرد. با این حال نباید شرایط زمین را تنها عامل توقف تیم گل‌محمدی دانست، چرا که نساجی در این سال‌ها حریف سرسختی برای پرسپولیس بوده. سه بازی اخیر دو تیم در قائمشهر با تساوی به پایان رسیده و پرسپولیس در دو بازی اخیر در تهران نساجی را با حداقل اختلاف شکست داده است. این بار هم بعید به نظر می‌رسد که نساجی حریف راحتی برای پرسپولیس باشد.

هرچند این تیم هنوز در منطقه خطر است، ولی با دو بردی که بعد از آمدن ساکت الهامی در لیگ به دست آورده، روحیه و کیفیت بهتری دارد و در تهران هم به دنبال امتیاز خواهد بود. بزرگترین مشکل پرسپولیس در نیم‌فصل اول غیبت یک گلزن بود و کادر فنی امید داشت که با اضافه شدن آل‌کثیر و مغانلو این ضعف برطرف شود، ولی بازی پرسپولیس مقابل پدیده نشان داد که خط حمله جدید تا رسیدن به هماهنگی و کارآیی بهتر فاصله نسبتاً زیادی دارد. مغانلو در مشهد فرصت بی‌نظیری را از دست داد که از هر مهاجمی در لیگ انتظار می‌رود آن را به گل تبدیل کند. این نشان می‌دهد که او با وجود توانایی‌هایی که پیش از این در پیکان نشان داده هنوز با شرایط پرسپولیس کاملاً آشنا نیست. از طرف دیگر آل‌کثیر هم ماه‌ها با تیم تمرین نکرده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد.

بازی‌های فشرده لیگ قهرمانان در هند می‌تواند فرصت خوبی برای هماهنگی بیشتر مهاجمان پرسپولیس باشد. فصل گذشته هم در مسابقات فشرده لیگ قهرمانان در قطر بود که زوج آل‌کثیر - امیری شکل گرفت و کمک کرد پرسپولیس به فینال برسد. قطعاً خط حمله پرسپولیس بعد از شش بازی فشرده در هند شرایط بهتری خواهد داشت، ولی کادر فنی پیش از سفر به این مسابقات باید فرمولی برای باز کردن دروازه نساجی پیدا کند.

به نظر می‌رسد زوج ایده‌آل خط حمله از نظر کادر فنی آل‌کثیر - مغانلو باشد، ولی تا زمانی که آنها به شرایط ایده‌آل و هماهنگی برسند مجبور است که از گزینه‌های دیگر استفاده کند. در مشهد مغانلو و عالیشاه در خط حمله بودند، ولی انتظار می‌رود امروز امیری جای عالیشاه را در این پست بگیرد. آل‌کثیر هم احتمالاً در این بازی دقایق بیشتری به زمین برود. کادر فنی پرسپولیس سرانجام مهاجمانی را که می‌خواست در اختیار دارد، ولی زمان علیه آنها است و باید هرچه زودتر به فرمول طلایی برسد وگرنه نوار قهرمانی‌های این تیم در لیگ قطع خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج