۱۱۰۶۱۵۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دوست داشتم قرعه جام حذفی ما سپاهان باشد

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هیچ کُری با رسول خطیبی نداریم و انتقام ما از سپاهان است که نشان بدهیم آن بازی یک اتفاق بود.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هیچ کُری با رسول خطیبی نداریم و انتقام ما از سپاهان است که نشان بدهیم آن بازی یک اتفاق بود.

اسماعیل شریفات در پاسخ به این سؤال که سال جدید را چگونه آغاز کرد، اظهار داشت:‌ سال جدید را با یک تیرک شروع کردم. اگر آن ضربه گل می‌شد یکی از گل‌های خوب این فصل بود اما قسمت نشد که در بازی مقابل فولاد گلزنی کنم. حیف شد این توپ تبدیل به گل نشد.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به بازی هفته نوزدهم این تیم قابل فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد تیمی بزرگ و یکی از قطب‌های فوتبال ایران است. این تیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر از مرحله پلی‌آف بالا بروند می‌توانند در مرحله گروهی راحت‌تر کار کنند. من برایشان دعا می‌کنم که برنده باشند و به مرحله گروهی برسند. مطمئنم فولاد می‌تواند در پلی‌آف نتیجه بگیرد. با حضور سعید آذری کادر مدیریتی قوی دارند و مربی آنها هم در جام جهانی بازی کرده است.

شریفات گفت: در اولین بازی سال ۱۴۰۰ نشان دادیم آلومینیوم اراک تیم خیلی خوبی است و پتانسیل بالایی دارد. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و حیف که تماشاگر نبود. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند ولی فکر می‌کنم ۶ به ۳ و موقعیت‌های ما دو برابر آنها بود. باید این بازی را می‌بردیم و به رده چهارم جدول می‌رسیدیم ولی متأسفانه قسمت نشد.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: همه ما یکدست شده‌ایم. با اینکه اولین سالی است که کنار هم هستیم ولی شناخت خوبی از هم داریم. مقابل فولاد هم با سیستم ۲-۵-۳ بازی و به راحتی یکدیگر را پیدا کردیم. فکر می‌کنم این روند ادامه دارد. در کنار آن نگاهی هم به بالای جدول داریم.

وی افزود: کسی فکر نمی‌کرد آلومینیوم اینطور نتیجه بگیرد و الان انتظارات از تیم ما بالا رفته اما انتظارات باید معقول باشند. کادر فنی جدیدی به تیم اضافه شده و تاکتیک‌های خاصی دارند. مسلماً ما بازی هجومی خودمان را حفظ می‌کنیم و با حضور منصوریان شاید هجومی‌تر از نیم‌فصل اول هم بشویم.

شریفات در مورد تغییر سرمربی در نیم‌فصل و کار با علیرضا منصوریان اظهار داشت: روزهای خیلی سختی را بعد از رفتن رسول خطیبی داشتیم و همه چیز به هم ریخته بود ولی با تلاش سعید عباسی (مدیرعامل باشگاه آلومینیوم)‌ و هیأت مدیره علیرضا منصوریان آمد که به نظرم بهترین انتخاب در آن برهه زمانی بود. او یک مربی باتجربه، فنی و کاربلد است و نتیجه‌اش را هم در بازی اول سال دیدیم. هرچند مساوی کردیم اما این نتیجه مقابل مقابل فولادی بود که مدعی لیگ و یک تیم آسیایی است. خودم خیلی خوشحالم از اینکه کادر فنی جدیدی آمده و با منصوریان کار می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه در جام حذفی باید به مصاف تراکتور بروند، گفت: دوست داشتم با سپاهان بازی کنیم که نشان بدهیم آن بازی (باخت ۶ بر یک در هفته هفدهم)‌ یک اتفاق بود. ان‌شاالله تراکتور را ببریم تا در مراحل بعدی به سپاهان بخوریم. بازی با تراکتور قرعه سختی است اما در این بازی میزبانیم. در تبریز تراکتور را بردیم و فکر می‌کنم در اراک هم برد دور از دسترس نیست. با اینکه تراکتور تیم بزرگی است اما ما مقابل تیم‌های بزرگ بهتر نتیجه می‌گیریم.

وی در مورد اینکه شاید گفته شود این مسابقه به نوعی انتقام آلومینیوم از رسول خطیبی باشد، اظهار داشت: نه، هیچ انتقامی وجود ندارد. ما در هر بازی برای برد به زمین می رویم و تراکتور هم چه با رسول خطیبی باشد و چه با هر مربی دیگری برای ما فرقی نمی‌کرد. مهم این است که به مرحله بعدی برسیم. همه ما دوست داریم این بازی را ببریم و به سپاهان برسیم. هیچ کری با رسول خطیبی نداریم و انتقام ما از سپاهان است که نشان بدهیم آن بازی یک اتفاق بود.

شریفات در خصوص تقابل با ماشین‌سازی در هفته بیستم لیگ برتر عنوان کرد: این بازی هم بازی سختی است. ماشین‌سازی در انتهای جدول قرار دارد اما خوب بازی می‌کنند. جایگاه ماشین‌سازی اینجای جدول نیست و بازی سختی در تبریز داریم. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند. باید با تمام قدرت به زمین برویم و با سه امتیاز برگردیم.

وی در مورد اینکه در فصل جاری به عنوان مدافع راست بازی می کند و آیا این تغییر پست برای او مشکل ایجاد نکرده، گفت: پست جدیدم را دوست دارم و به آن عادت کرده‌ام. با اینکه کارهای دفاعی‌ام بیشتر شده اما در حمله هم خیلی شرکت می‌کنم. این را مدیون رسول خطیبی هستم که پست جدیدی به من داد و فوتبالم زنده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج عباس ببری

      فوتبال کثیفی را باسپاهان به نمایش گذاشتند حالا اسمش را گذاشتن ‌اتفاق ،وبدتر اینکه دنبال انتقامن.

    • بدون نام

      از کی شریفات مدافع شده؟

    • بدون نام

      شما که دوبارباختیدبه سپاهان انشاالله ی باردیگه بهش بخورید پوست ازتون میکنه

    • بدون نام

      فوتبال همینه
      نزنی میخوری
      اینم از سپاهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج