۱۱۰۷۲۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونمایی از مشکلات ریز فدراسیون فوتبال؛ ریز‌های درشت!

تیم ملی فوتبال ایران آماده می‌شود تا در مرحله اول انتخابی رقابت‌های جام جهانی در کشور بحرین به مصاف رقبایی برود که در مرحله رفت حسابی کار را برایش سخت کرده‌اند.

فوتبالی: تیم ملی فوتبال ایران آماده می شود تا در مرحله اول انتخابی رقابت‌های جام جهانی در کشور بحرین به مصاف رقبایی برود که در مرحله رفت حسابی کار را برایش سخت کرده‌اند.

تیم ملی باید در حالی مراحل آماده سازی و اردوهای خود را تا چندی دیگر آغاز کند که شهاب عزیزی خادم می گوید فدراسیون وضعیت مالی مناسبی ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران فاش کرد کسی دیگر به تیم ملی ایران بلیت و هتل هم نمی‌دهد.

فدراسیونی که حیدر بهاروند ادعا می کند ثروتمند است از سه سال پیش تا الان به هتل تیم ملی پول نداده و دیگر آژانس های هواپیمایی‌ هم بابت بدقولی و بدهی‌های فدراسیون فوتبال ایران به تیم ملی بلیت نمی‌دهد.

اینها بخش کوچکی از صحبت‌هایی است که از زبان شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال در برنامه روز جمعه ورزش و مردم و گفت و گو با پیمان یوسفی بیان شده است و در ادامه می گوید: "فوتبال ما در یک مسیر جدید قدم گذاشته است و صورت‌های مالی را بررسی می‌کنیم، تیم‌های ملی یک ریال درآمدزایی نداشته‌اند، از کسی اسم نمی‌آورم اما فوتبال را به سمتی بردند که بلیت داخلی هواپیما به ما نمی‌دهند".

عزیزی خادم در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: "زمانی که یک جا به سمت کم‌اعتباری می‌رود، دیگر نمی‌آیند، هیچ آژانسی حاضر نبوده برای ستاره تیم ملی پرواز یا لباس بگیرد، مدیر هتلی در جزیره کیش گفت تمام اعضای تیم ملی به‌صورت رایگان به هتل بیایند و تدارکات لازم را برنامه‌ریزی کردیم. در‌حالی‌که می‌خواستم هتل قبلی را بگیرم اما گفتند از سه سال پیش پول هتل را نداده‌اند".

حالا فدراسیونی که اسپانسر ندارد و پول هایش در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بلوکه شده و اسیر تحریم است، ساختمانش در آستانه ازدست‌رفتن است، محکومیت احتمالی ۶.۲ ‌میلیون‌یورویی داشته و به داورهایش بدهکار است، هزینه تأمین هتل، لباس و خرید بلیت هواپیما را برای تیم ملی کشورش ندارد. این مشکلات ریز، البته چندان ریز نیستند و درشت هم به نظر می رسند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج