جاباما
۱۱۰۷۵۶۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پاری‌سن‌ژرمن پذیرای شیر زخمی

در حساس‌ترین دیدار دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم فینالیست فصل قبل برابر هم به میدان می‌روند.

ایسنا: در حساس‌ترین دیدار دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم فینالیست فصل قبل برابر هم به میدان می‌روند.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بدون روبرت لواندوفسکی مصدوم که بهترین گلزن این فصل فوتبال اروپا بوده است برای جبران شکست ۳ بر ۲ دیدار رفت در مونیخ به دیدار پاری سن ژرمن می‌رود.

مصدومیت لواندوفسکی در حساس‌ترین مقطع ممکن در فصل باعث ضربه خوردن بایرن شده است. شکست خانگی ۳ بر ۲ برابر پاری سن ژرمن و در ادامه توقف یک بر یک برابر یونیون برلین باعث شده است تا بایرن در دو دیدار اخیر خود به پیروزی نرسیده باشد. حالا فلیک که بحث رفتنش از بایرن مونیخ بیش‌تر به گوش می‌رسد در مهم‌ترین بازی این فصل خود باید در پاریس دروازه کلیور ناواس آماده را باز کند. آن هم بیش از یک بار.

در بوندسلیگا بایرن با ۶۵ امتیاز پیشتاز است و باید این تیم را قهرمان شده دانست ولی باید دید باواریایی‌ها می‌توانند برابر فینالیست سال قبل جبران مافات کنند.

در دیگر دیدار پورتو در حالی که مهدی طارمی و سرخیو اولیویرا را در اختیار خواهد داشت برای جبران شکست دو بر صفر دیدار رفت برابر چلسی به میدان می‌رود. حضور پورتو در لندن دشواری‌های زیادی خواهد داشت چون تیم توماس توخل در شرایط خوبی قرار دارد و با برتری پرگلی که برابر کریستال پالاس کسب کرده است روحیه گرفته است.

در طرف دیگر مهدی طارمی می‌خواهد اولین ایرانی باشد که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گلزنی می کند. او در دیدار برابر توندلا در حالی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد گلزنی کرد تا هواداران تیمش را امیدوار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج