جاباما
۱۱۰۷۹۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن دیدار مقابل بایرن مونیخ را دشوار توصیف کرد.

ورزش سه: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن دیدار مقابل بایرن مونیخ را دشوار توصیف کرد.

پاری سن ژرمن علیرغم شکست با یک گل در خانه برابر بایرن مونیخ، به لطف برتری دور رفت موفق به غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی و صعود به دور بعدی شد. مائوریسیو پوچتینو در پایان این دیدار بازیکنان تیمش را شایسته تمجید داست و مدعی شد این تیم امشب اشتباهات کمتری نسبت به گذشته مرتکب شده است.

مائوریسیو پوچتینو، گفت: "این مسابقه برابر بایرن مونیخ واقعا سخت بود و من خیلی خوشحالم. بازیکنان پاری سن ژرمن برای این نمایش شایسته تمجید و ستایش هستند و ما برای آنها، باشگاه و البته رئیس بسیار خوشحالم. پس از سه ماه فعالیت در این باشگاه ما از این لحظه لذت ببریم و وقتی به مرحله نیمه نهایی صعود می کنید لحظه فوق العاده و شگفت انگیزی برای شما رقم خورده است.

وقتی یک سرمربی در کنار خط و نزدیک به زمین قرار دارد، لذت بردن از نتیجه کار آسانی نیست، زیرا شما باید با استرس درونی خود مقابله کنید، اما نباید این حس را نشان بدهید و باید آرامش خود را حفظ کنید.

بازیکنانم با تمام وجود تلاش می کنند و کیفیت زیادی در تیم من وجود دارد. من بسیار خوشحالم، زیرا وظیفه من استفاده از این همه بازیکنان بااستعداد و تبدیل کردن آن به یک گروه تیمی منسجم است و حالا این اتفاق رخ داده است.

امشب تلاش زیادی کردیم که اشتباهات خود را خصوصا در کناره ها جبران کنیم و اینگونه به حریف فرصت کمتری برای خلق موقعیت دادیم. طبیعی بود که بایرن مونیخ با در اختیار داشتن بازیکنان بزرگی مانند جاشوا کیمیج و توماس مولر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشد، زیرا آنها در سال های اخیر موفق به فتح تمامی عناوین شده اند. اما فوتبال ورزشی زیبا است و شما باید همیشه مبارزه کرده و هرگز تسلیم نشوید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج