۱۱۰۸۰۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امتحانات کدام پایه‌ها، حضوری برگزار می‌شود؟

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: در خرداد۱۴۰۰فقط امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم و داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان حضوری است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: در خرداد۱۴۰۰فقط امتحانات پایه های نهم و دوازدهم و داوطلبان آزاد، جهشی ، ایثارگران و بزرگسالان حضوری است.

علیرضاکمرئی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جلسه مجازی معاون آموزش متوسطه با معاونین آموزش متوسطه استانها در سه محور مطالبی بیان کرد. محور اول روند آموزش درسال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و اهم اقدامات و نتایج فعالیت همکاران صف وستاد در شرایط بحران است. محور دوم ضرورت تغییرات در روند آموزش در عرصه بین الملل و تغییر رویکردهای جدید در نظام آموزشی دنیا با توجه به شرایط کرونایی و محور سوم مسائل امتحانات خردادماه ۱۴۰۰، الگوی تعالی مدیریت، جوامع یادگیری و مسائل پیرامون ماموریت های معاونت آموزش متوسطه بود.

وی افزود: برای اهداف آموزشی و یادگیری دانش آموزان و استمرار یادگیری باید مدیریت عالی داشته باشیم و با اعمال مدیریت خوب بر اهداف گذشته استمرار داشته باشیم. تدریس موثر از اهداف ماست و باید بر کلاس های درس نظارت کامل داشته باشیم.

همچنین در این جلسه مجازی خسروساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی نیز به روند برگزاری امتحانات خرداد۱۴۰۰پرداخت و گفت: تغییر رویکرد شیوه سنجش و ارزشیابی از شرایط سنتی به شیوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی شایستگی محور با تمرکز بر ارزشیابی تکوینی به منظور ارتقای کیفیت و بهبود فرایند یاددهی -یادگیری است.

وی افزود: امتحانات خردادماه ۱۴۰۰ فقط برای دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم براساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی به صورت حضوری و برای سایر پایه ها و دروس غیر فنی و پایه فنی، مسئولیت برنامه ارزشیابی برعهده مدیر مدرسه با تصمیمات شورای مدرسه است.

ساکی در ادامه گفت: امتحانات داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان به صورت حضوری است.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، به گفته خسرو ساکی امتحانات دروس شایستگی های فنی و استانداردهای مهارت، شاخه های تحصیلی فنی حرفه ای و کاردانش به صورت حضوری بوده و طراحی سوال براساس وضعیت قرمز طراحی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج