۱۱۰۹۴۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کونته: این اینتر هرگز راهش را گم نمی‌کند

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، معتقد است تساوی دیشب برابر ناپولی از آن دست بازی ها بود که اینتر در گذشته در آنها شکست می خورد.

ورزش سه: نراتزوری در بازی دیشب برابر ناپولی به چشم خود دید که رکورد ۱۱ پیروزی پیاپی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و فاصله آنها در صدر جدول با رده دوم از ۱۱ امتیاز به ۹ امتیاز کاهش یافت. اما این تساوی ۱-۱ باز هم توانست آنها را قدمی دیگر به فتح اسکودتو نزدیک کند.

کونته در ابتدای سخنان خود در کنفرانس خبری پس از بازی در پاسخ به این سوال که اینتر برای ارتقای تیم خود در فصل بعد چه بازیکنانی را باید به خدمت بگیرد، گفت: "در این لحظه کاری که ما باید انجام دهیم این است که بر حال تمرکز کنیم. ما نمی دانیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد، برنامه ها چه هستند، هنوز هیچ چیز نمی دانیم.

پس صحبت کردن درباره بازار نقل و انتقالات در حال حاضر بی معنی است. من از این گروه که از همه جهات بسیار پیشرفت کرده اند، بسیار راضی هستم و به آنها افتخار می کنم.

این مسابقه ای بود که ممکن بود در شرایط دیگر در آن ببازیم، البته بدون اینکه مستحق شکست باشیم، از نظر فیزیکی خیلی به مشکل می خوردیم. در عوض تیمی را دیدیم که می داند چه کار می کند. تیمی که هرگز راه حرکت درست رو به جلو را گم نمی کند حتی اگر اتفاقی از سر بدشانسی رخ دهد... مثل گل به خودی.

این کاری که ما در این فصل انجام می دهیم بسیار مهم است و باید مطلقا متمرکز باقی بمانیم. وقتی که تمام شد وقت برای بررسی موقعیت و حل کردن مشکلات هست. در این مقطع ما واقعا نمی دانیم در آینده چه رخ خواهد داد."

در تساوی شب گذشته اینتر برابر ناپولی، سمیر هندانوویچ برخوردی با استفان د فرای داشت که منجر به گل به خودی عجیب اینتر شد. اریکسن اما توانست در دقیقه ۵۵ بازی حساب کار را ۱-۱ کند.

کونته افزود: "اینها بازی های بود که ما در گذشته در آنها به مشکل بر می خوردیم.بازی هایی که ممکن بود ببازیم یا خودمان را سرافکنده کنیم. در عوض این تیم هرگز راهش را گم نکرد.

فراموش نکنید که ناپولی امشب با تمام قدرتش بازی کرد و من در اوایل فصل آنها را یکی از مدعیان اسکودتو در نظر می گرفتم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج