۱۱۱۰۲۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرمربی گوا: برابر یکی از بهترین‌های آسیا عصبی شدیم

سرمربی تیم فوتبال گوای هند اعتقاد دارد شاگردانش مقابل نماینده کشورمان عصبی شده بودند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال گوای هند اعتقاد دارد شاگردانش مقابل نماینده کشورمان عصبی شده بودند.

خوان فراندو پس از شکست ۲ بر یک گوای هند مقابل پرسپولیس ایران اظهار داشت: پرسپولیس تیمی بسیار باتجربه است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. اگر بخواهم درباره تیم خودم صحبت کنم، باید بگویم که راضی نیستم. اشتباهات زیادی داشتیم و توپ را در موقعیت‌های مختلف از دست می‌دادیم.

سرمربی گوا: برابر یکی از بهترین‌های آسیا عصبی شدیم

وی با اشاره به خستگی شاگردانش بیان کرد: بازیکنان ما بسیار خسته هستند و دو یا سه بازیکن هم با مصدومیت بازی کردند. خیلی دشوار است که بازیکنان ما صد درصد توان خود را در زمین بگذارند. باید روز جمعه مجدداً با پرسپولیس بازی کنیم و ریکاوری بازیکنان برای من از همه چیز مهمتر است.

سرمربی گوای هند در ادامه تصریح کرد: نکته مهم این است که همه بازیکنان تلاش می‌کنند در زمین با تمام توان بازی کنند و امیدوارم در جزئیات پیشرفت کنیم. درباره بازی کردن با پرسپولیس هم تنها ممکن است از کلمات خوب برای آنها (پرسپولیس) استفاده کنم.

فراندو در مورد احتمال ایجاد تغییرات در تیمش گفت: ما در ترکیب اصلی تیم تغییر ایجاد می‌کنیم. چند بازیکن بسیار خسته هستند و برخی از آنها هم یک کارت زرد دارند. ما باید به این موضوع توجه کرده و لازم است به این مسائل فکر کنیم. شاید در این مسابقه مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا، کمی عصبی بودیم و استرس داشتیم. مهمترین نکته، وضعیت روانی رختکن (اعضای تیم) است و اکنون، زمانی برای آرامش داشتن و آماده کردن برنامه‌ای جدید است.

وی با اشاره به وضعیت چند بازیکن تیمش خاطرنشان کرد: برندان تلاش می‌کرد بدود که این کار برای او بسیار سخت بود. گلان، ادو و خورخه هم بسیار خسته بودند و به «ایشان» هم استراحت دادیم. شاید اگر پاهای شما آماده نباشد، با هواداران بتوانید بازی کنید.

وقتی خسته هستید و فقط کادر فنی باید مشکل را حل کنند، شرایط یکسان نخواهد بود. زمانی که می‌خواهید در مسابقاتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا بازی کنید، باید به این موارد توجه لازم را داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج