۱۱۱۰۶۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پاسخ معاون وقت شهرداری به سخنان حق‌شناس

روزنامه اعتماد در شماره ۴۹۰۸ خود در گفت وگويي با محمدجواد حق‌شناس وضعيت فساد در نظام اداري- مالي و سياسي كشور را آسيب‌شناسي كرد.

روزنامه اعتماد در شماره ۴۹۰۸ خود در گفت وگويي با محمدجواد حق‌شناس وضعيت فساد در نظام اداري- مالي و سياسي كشور را آسيب‌شناسي كرد.

در اين گفت‌وگو با توجه به حوزه تخصصي فعاليت آقاي حق‌شناس، به طور اخص درباره نهاد شهرداري‌ها و به ويژه شهرداري تهران هم مسائلي مبني بر عدم شفافيت در فاصله سال‌هاي ۹۳ تا ۹۵ مطرح شده بود كه قدرت‌الله گودرزي، معاون وقت مالي اقتصادي شهرداري تهران در جوابيه اي، يكي از موارد مطرح شده در بحث را نادرست خوانده است. روزنامه اعتماد متن كامل جوابيه معاون محمدباقر قاليباف را بدون هيچ تغييري (حتي در تيتر عينا) منتشر مي‌كند

بسمه تعالي/ مديرمسوول محترم روزنامه اعتماد

با سلام و تحيت/

ضمن آرزوي قبول طاعات و عبادات جنابعالي و همكاران محترم، متاسفانه در شماره مورخ اول ارديبهشت روزنامه اعتماد مصاحبه‌اي از آقاي حق‌شناس منتشر شده و ادعاهاي كذبي عليه مديريت شهري وقت در فاصله سال‌هاي ۹۲ تا ۹۶ وارد شده كه در ادامه فرافكني شوراي شهر اصلاح‌طلب فعلي عليه دكتر قاليباف ارزيابي مي‌شود تا اكنون كه زمان پاسخگويي به عملكرد ۴ ساله اين شورا فرا رسيده به جاي ارايه كارنامه با تهمت و افترا فرار رو به جلو صورت دهند. از همين بابت لازم مي‌دانم ضمن محفوظ دانستن حق شكايت براي مجموعه مديريت شهري وقت از آقاي حق‌شناس توضيحات ذيل براي تنوير افكار عمومي منتشر شود. مستدعي است طبق قانون مطبوعات اين پاسخ در همان حجم و مكان منتشر شده به چاپ برسد.

۱- ايشان در اين مصاحبه، شهرداري وقت را در فاصله سال‌هاي ۹۳ تا ۹۵ به فسادهاي بسيار زياد متهم كرده‌اند. شاهد ادعاي او هم محرمانه بودن قرارداد بين شهرداري تهران و قرارگاه خاتم‌الانبيا بوده. اگر همه مثال‌هاي جناب حق‌شناس و دوستان‌شان براي ثابت كردن فساد مشابه اين مثال باشد بايد فاتحه شوراي شهري كه امثال ايشان در آن فعال هستند را خواند كه اين‌گونه واقعيت را وارونه‌نمايي مي‌كنند تا به اهداف سياسي خود دست يابند. درست مانند ادعاهاي آقاي ميرلوحي كه موجب محكوميت ايشان در دستگاه قضايي شده كه حتي با وجود محكوميت در موضوع ميرسليم هم اين‌گونه اتهام‌زني‌ها از جانب وي ادامه يافته است. براي اطلاع جناب حق‌شناس مي‌گويم كه آنچه بين شهرداري و قرارگاه خاتم‌الانبيا تفاهم شده يك موافقت‌نامه بوده و نه قرارداد و هيچ مهر محرمانه‌اي هم روي آن و الحاقيات آن قيد نشده است و اسناد و مدارك آن در شهرداري موجود است و واقعا معلوم نيست كه بر چه اساسي اين تفاهمنامه را به عنوان شاهد مثال براي اثبات تهمت خود مورد استفاده قرار مي‌دهند.

۲- از طنز تلخ روزگار است كه آقاي حق‌شناس و دوستانش چون در پايان ۴ سال دستي خالي براي ارايه به مردم دارند، موفقيت‌هاي مديريت دكتر قاليباف در ساختن بزرگراه‌هايي چون بزرگراه امام علي(ع)، تونل توحيد و پل صدر را زير سوال مي‌برد و اين پروژه‌ها را موجب مضيقه براي مردم تهران مي‌داند. به مصداق از «قياسش خنده آمد خلق را» بايد گفت كه «از سخنش خنده آمد خلق را» كه چنان در بحران ناكارآمدي گرفتار آمده‌اند كه مجبور شده‌اند كارنامه «تقريبا هيچ» خود را با گل‌آلود كردن كارنامه مورد تصديق مردم تهران بپوشانند.

۳- آقاي حق‌شناس مانند دوستانش در شوراي شهر چون آقاي ميرلوحي كه به واسطه تهمت و دروغ‌پراكني محكوم شده اگر وقت كردند و در فرصتي مقتضي يك بار كارنامه شهرداران مورد حمايت خود را ارايه دهند و بگويند كه در اين چهار سال چه ميزان بزرگراه و مترو و فضاي سبز براي مردم تهران ساختند؟ چقدر در رفع نابرابري در تهران كوشيدند؟ براي حل مشكلات زيست‌محيطي و ترافيكي تهران چه كردند؟ شايد يك تحقيق و تفحص جدي از اين دوره چهار ساله بهتر از هر كار ديگري شاهكار مديريت شهري دوستان در چهار سال گذشته را نمايان كند.

قدرت‌الله گودرزي

معاون وقت مالي- اقتصادي شهرداري تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج