جاباما
۱۱۱۰۷۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نقدی: قارچ انفجاری در دیمونا قابل کتمان نیست

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه حوادث جنوب فلسطین اشغالی، قابل کتمان نبود، تصریح کرد: کسی که شرارت می‌کند نباید انتظار داشته باشد این شرارت به خودش برنگردد.

خبرگزاری صدا و سیما: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه حوادث جنوب فلسطین اشغالی، قابل کتمان نبود، تصریح کرد: کسی که شرارت می‌کند نباید انتظار داشته باشد این شرارت به خودش برنگردد.

سردار محمدرضا نقدی افزود: صهیونست‌ها خیلی تلاش کردند این حوادثی را که (روز گذشته) اتفاق افتاد، لاپوشانی کنند و انعکاس ندهند، اما شدت انفجار‌ها به حدی بود و آن قارچ انفجاری که شکل گرفت همه دیدند و صد‌ها هزار نفر از مردم شاهد این حوادث بودند و صدای مهیبی که ایجاد شد نتوانستند آن را بپوشانند.

وی ادامه داد: همچنین اتفاق دیگری که در جنوب فلسطین اشغالی افتاد قابل کتمان نبود و طبیعی است وقتی که کسی شرارت می‌کند نباید انتظار داشته باشد که این شرارت به خودش برنگردد و در داخل خودش مسئله نباشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: البته این حوادث چیز‌های کوچکی در قبال وضعیت پیچیده‌ای است که رژیم صهیونیستی امروز با آن مواجه شده اعم از وضع اجتماعی گره خورده‌ای که اکنون ماه هاست مدیریت این رژیم بلاتکلیف است و خودشان با آینده پژوهی و پیش بینی‌هایی که کردند، دیدند که آینده‌ای ندارند.

سردار نقدی تصریح کرد: و سران شان متوجه شدند و با کمک آکادمی‌های علمی رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیدند که رو به زوال و رو به پایان هستند و لذا پاتاگونیا (در آمریکای جنوبی) را انتخاب کردند و خیلی از سران رژیم صهیونیستی در آن جا ویلاسازی و بافت سازی می‌کنند و آینده خودشان را در آن جا می‌بینند.

وی ادامه داد: مردمشان نیز بهتر است قبل از این که در شرایط خاصی گرفتار شوند که دیگر فرصت فروش خانه‌های خودشان را نیز نداشته باشند، زودتر بروند و آن جا را ترک کنند و زحمت شان را از مردم منطقه کم کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج