جاباما
۱۱۱۱۰۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مجیدی: هنوز نمی‌فهمم چرا داور آن پنالتی را نگرفت

سرمربی تیم استقلال می‌گوید به بازی تهاجمی ادامه می‌دهد و ریسک هایش را هم قبول می‌کند.

ورزش سه: سرمربی تیم استقلال می‌گوید به بازی تهاجمی ادامه می‌دهد و ریسک هایش را هم قبول می‌کند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار با الدحیل قطر حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

**بازی با تیم حاضر در جام باشگاه‌های جهان سخت است

مسلما بازی با تیمی که دوماه پیش در جام باشگاه های جهان شرکت داشته بازی سختی است. در بازی قبل بهتر از الدحیل بازی کردیم. از همه نظر از الدحیل بهتر بودیم. به تمام بازیکنانم افتخار می کنم که فوتبال زیبا و تهاجمی انجام دادند. این چیزی است که من و هواداران استقلال دوست داریم. زدن ۱۱ گل در ۳ مسابقه کار هر تیمی نیست.

**نمی‌فهمم چرا داور پنالتی نگرفت

بعد از گذشت دو روز برایم قابل هضم نیست و نمی‌توانم بفهمم ‌چطور داور آن صحنه را پنالتی نگرفت؟ در ۲۵ سالی که فوتبال بازی کردم. چنین چیزی ندیده بودم.

**ریسک را می‌پذیریم و تهاجمی بازی می‌کنیم

مسلما بازی فردا هم بازی سختی است. با احترام به الدحیل و بازیکنانش فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم. وقتی تهاجمی بازی می‌کنید، حتما ریسک هایی را قبول کرده‌اید. من با تمام وجود ریسک را قبول کردم و به بازی تهاجمی مان ادامه بدهیم. البته مشکلاتی در بحث دفاع تیمی داریم که حتما باید این را برطرف کنیم.

**بازیکنان ذخیره خوبی داریم

وقتی بازی تهاجمی انجام می‌دهید، انرژی بیشتری مصرف می‌کنید. بازی قبلی وقتی ۳- ۳ شدیم، دنبال تساوی نبودیم. هر موقعی بازیکن تعویضی را وارد زمین کردیم، همان کیفیت بازی را برایمان انجام دادند. از این بابت مشکلی نداریم و ذخیره های خوبی داریم. آنها می‌توانندبا همان کیفیت بازی کنند.

**در استقلال تلف کردن وقت نمی‌بینید

اصلا ساختار و فرهنگ باشگاه استقلال اینگونه است. هواداران استقلال بازی تهاجمی دوست دارند. در ۳ بازی گذشته حتی یکبار نمی‌بینید بازیکن ما برای مصدومیت خودش را روی زمین بیندازد. ولی در بازی با الدحیل، از دقیقه ۸۶ تا ۹۳، فقط ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه بازی کردیم. در استقلال چنین چیزهایی را نمی‌بینید.

**قول می‌دهم برای موفقیت استقلال تلاش ‌کنم

فوتبال تهاجمی خوب در دستور کار ماست و می‌خواهیم هوادارانمان از دیدن بازی لذت ببرند. در عرصه مربیگری، هیچ مربی عاقلی قول نمی‌دهد ولی قول می‌دهم تمام تلاشم را برای استقلال و هوادارانش می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج