جاباما
۱۱۱۱۰۸۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نژادمهدی: اخراج‌هایم قبل از بازی با پرسپولیس، شبهه‌برانگیز است

مدافع سپاهان مدعی است که اخراج او در بازی با نساجی اشتباه بوده و کارشناسان داوری نیز به این امر اعتراف کرده اند.

ورزش سه: مدافع سپاهان مدعی است که اخراج او در بازی با نساجی اشتباه بوده و کارشناسان داوری نیز به این امر اعتراف کرده اند.

محمد نژادمهدی مدافع سپاهان یکی از چهره های جنجالی هفته بیست و یکم لیگ برتر بود. او در دقایق پایانی نیمه اول بازی با نساجی با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد. کارت قرمزی که او عقیده دارد به اشتباه از جیب داور خارج شده است. نژاد مهدی در گفتگو با ورزش سه در ابتدای صحبت هایش گفت: درگذشت آقای دست نشان را تسلیت می گویم. بابت زحماتی که ایشان برای من کشیدند، مدیون ایشان هستیم. به خانواده ایشان و جامعه فوتبال یکبار دیگر تسلیت می گویم و امیدوارم خانواده ایشان را تنها نگذاریم.

او در مورد بازی با نساجی گفت: بازی با نساجی در قائمشهر و بخاطر چمن مصنوعی استادیوم آنها همیشه سخت و دشوار است. شرایط سخت میزبان باعث شد آنها برای کسب امتیاز به مصاف ما بیایند. ما هم برای رسیدن به صدر جدول به دنبال ۳ امتیاز بازی بودیم که خدا را شکر برنده بازی شدیم ولی هنوز بازی های زیادی باقی مانده و باید ببینیم در ادامه چه نتایجی کسب می کنیم.

بازیکن سپاهان درباره اخراج در آخرین دقایق نیمه اول بازی مقابل نساجی گفت: متأسفانه کمک داور دچار اشتباه شد. او ابتدا آفساید نگرفت و اینکه آن خطا هم اخراج نداشت. چند سالی است که می خواهم مقابل پرسپولیس بازی کنم ولی قبل از بازی با این تیم از زمین بازی اخراج می شوم. نمی دانم چه داستانی پشت این قضایا وجود دارد. این اتفاق شبهه برانگیز است و من هر چقدر بگویم که ناراحت نیستم ولی اینگونه نیست و تحمل این اتفاق سخت است.

نژاد مهدی گفت: دو، سه سالی است که این اتفاق برای من رخ می دهد. امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود چرا که بازیکن در این مسئله متضرر می شود. خیلی از کارشناس ها گفتند که بازیکن نساجی یک متر در آفساید بود و آن خطا اخراج هم نداشت چون یکی از مدافعان ما در مسیر مهاجم حریف بود. کارشناسان داوری گفته اند که براساس قوانین موجود، کشیدن پیراهن اخراج ندارد. واقعا داور در این مسابقه بد سوت زد.

مدافع سپاهان ادامه داد: چند سالی است که مقابل پرسپولیس از داوری متضرر می شویم. من پارسال هم که در ذوب آهن بودم، قبل از بازی با پرسپولیس اخراج شدم و امسال نیز این اتفاق رخ نداد. من نمی دانم چه جریانی وجود دارد که این اتفاق ها برای بازی با پرسپولیس رخ می دهد.

نژاد مهدی درباره روند نتیجه گیری سپاهان در لیگ بیستم گفت: سپاهان یکی از تیم های خوب لیگ است و همیشه شخصیت قهرمانی داشته است. امسال با تیم خوبی که قبلا داشتند، با اضافه کردن چند بازیکن و آمدن آقایان ساکت و نویدکیا، شاکله اصلی تیم را حفظ کردند و تیم توانسته نتایج خوبی بگیرد. ما بازی به بازی جلو می رویم و نباید به خودمان استرس قهرمانی وارد کنیم. نباید در باد این بردها بخوابیم و باید تمرکزمان را بیشتر کنیم. باید اهداف بزرگی داشته باشیم تا به آنچه که می خواهیم در آینده برسیم.

وی درباره عملکرد کادرفنی سپاهان و کسب نتایج خوب در این فصل گفت: کادرفنی خیلی حرفه ای در اختیار داریم و فوتبال به روز دنیا را برگزار می کنیم. همه چیز خوب است و طبق روال پیش می رود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به حق تیم در آینده برسیم.

مدافع سپاهان درخصوص بالا بودن تعداد گل های خورده این تیم گفت: شاید تعداد این گل های خورده برای یک تیم مدعی قهرمانی خوب نباشد ولی ما متأسفانه در نیم فصل نخست از نظر دفاعی هماهنگ نبودیم و تیم به ثباتی که می خواست، نرسیده بود. مشکلاتی بین خطوط دفاعی و سایر پست ها وجود داشت که رفته رفته این مشکلات کمتر شد و تیم به ثبات خوبی رسیده است. در چند بازی گذشته گلی دریافت نکرده ایم و تیم به صورت کلی عملکرد دفاعی خوبی در حال حاضر دارد و همه چیز خوب پیش می رود. هرچقدر جلوتر می رویم، بازی ها سخت تر می شود و تیم ها آنالیز خوبی از هم دارند و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

نژاد مهدی درباره اینکه رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی استقلال است یا پرسپولیس، گفت: من رقیب خاصی برای قهرمانی نمی بینم چرا که تمام تیم ها خوب هستند. امسال سطح تیم ها در لیگ نزدیک است. نمی توان اسم تیم خاصی را ذکر کرد چون همه تیم ها خوب و دارای شخصیت قوی هستند. درست است که تیم های پرطرفدار را از بقیه جدا کرد ولی امسال لیگ سختی برای کسب قهرمانی است و شاید تا روز آخر قهرمان لیگ مشخص نشود و تیمی که بیشتر تلاش کند و تمرکز بیشتری داشته باشد، نتیجه بهتری کسب می کند.

او در پایان گفت: امیدوارم تیم خوب و ریشه دار نساجی در ادامه بازی هایش در لیگ برتر نتایج مورد نظرش را کسب کند و بتواند در لیگ برتر بماند چرا که نساجی یکی از تیم های خوب ایران است و امیدوارم آنها بتوانند فصل بعد نیز در لیگ برتر حضور داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه تو چی هستی که برا اخراجت برنامه داشته باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج