۱۱۱۱۴۲۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

با قاتل زنجیره‌ای لیگ جزیره آشنا شوید

گلزن نجات‌بخش هفته گذشته نیوکاسل مقابل وستهام، این‌بار مقابل دیگر مدعی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا درخشید و برد را از دستان یورگن کلوپ ربود.

ورزش سه: گلزن نجات‌بخش هفته گذشته نیوکاسل مقابل وستهام، این‌بار مقابل دیگر مدعی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا درخشید و برد را از دستان یورگن کلوپ ربود.

با قاتل زنجیره‌ای لیگ جزیره آشنا شوید

در مصاف هفته گذشته وستهام مقابل نیوکاسل بود که جو ویلوک هافبک 20 ساله و جوان تیم فوتبال نیوکاسل یک دقیقه پس از ورود به زمین مسابقه توانست بازی را به تساوی بکشاند و وستهامی‌ها را از یک پیروزی مهم در مسیر رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز دارد و هدیه‌ای ارزشمند برای لیورپول و چلسی برای کاهش اختلاف بفرستد.

او این‌بار در نقش قاتل لیورپول از دقیقه 64 مصاف شاگردان یورگن کلوپ با نیوکاسل وارد زمین شد و در دقیقه 90+5 و لحظاتی پس از آن‌که گل اول نیوکاسل از سوی VAR به دلیل خطای هند مردود اعلام شد، توانست گل تساوی‌بخش بازی را وارد دروازه آلیسون بکر کند و بازی را به تساوی بکشاند تا پس از توقف وستهام، این‌بار با درخشش خود مقابل لیورپول نگذارد شاگردان کلوپ به جمع تاپ فور لیگ جزیره برسند.

با قاتل زنجیره‌ای لیگ جزیره آشنا شوید

درخشش لحظات پایانی ویلوک در شرایطی رخ داد که امشب در جنگ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دو تیم مدعی وستهام و چلسی به مصاف یکدیگر می‌روند و اگر شاگردان توخل بتوانند از این بازی دست پر از میدان خارج شوند، آن وقت ارزش دو گل ویلوک در فاصله یک هفته به وستهام و لیورپول بیش از پیش برای چلسی در جدول نمایان می‌شود؛ چرا که آن‌ها جمع چهار تیم برتر لیگ جزیره می‌رسند و بخت اصلی برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست می‌آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج