جاباما
۱۱۱۳۹۷۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نریمان‌جهان: ترسی از النصر عربستان نداریم

به بهانه درخشش نریمان جهان در بازی مقابل الشارجه و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، گفت‌وگویی با بازیکن با تجربه و مؤثر تیم تراکتور داشتیم .

ایران ورزشی: سامان نریمان جهان بازیکن تیم تراکتور که در پیروزی تیمش مقابل تیم قدرتمند الشارجه امارات یکی از بهترین نمایش‌های خود را ارائه کرد و پاس گل دوم تیمش را برای عباس‌زاده مهاجم تیمشان مهیا ساخت، از شرایط تیم تراکتورسازی و کار بزرگ تیمشان صحبت می‌کند. به بهانه درخشش نریمان جهان در بازی مقابل الشارجه و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، گفت‌وگویی با بازیکن با تجربه و مؤثر تیم تراکتور داشتیم .

در بازی دشوارتان مقابل الشارجه به پیروزی با ارزشی رسیدید، در رابطه با بازی و برنامه‌تان برای این پیروزی چه صحبتی داری؟

ما مقابل الشارجه که انصافاً تیم قدرتمندی نیز بود نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم و بهترین نمایش ممکن را داشتیم. مقابل تیمی به پیروزی رسدیم که در پنج بازی قبلی‌اش هیچ باختی نداشت، موضوعی که ارزش پیروزی ما را نشان داده و دو چندان می‌سازد. تیم الشارجه با کسب امتیازات خوب در صدر گروه‌مان قرار داشت اما ما خیلی با هوش و زیرکانه بازی کردیم و باخت دو بر صفر را به حریفمان تحمیل کردیم. برای ما خیلی مهم بود که با دو گل اختلاف برنده شویم که خدا را شکر به این مهم رسیدیم و کار خوبمان را تکمیل کردیم .

روی گل دوم تیمت استارت خیلی خوبی زدی و پاس گل تیمت را به ثمر رساندی؟

بله در آن صحنه روی یک ضد حمله در شرایطی که بازیکنان تیم الشارجه جلو کشیده بودند، یک لحظه موقعیت خوبی برایم فراهم شد و با یک استارت قوی جلو رفتم و در موقعیتی عالی به عباس‌زاده پاس خوبی را فراهم کردم که انصافاً مهاجم ما هم از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و گل دوم تیممان را به زیبایی و فرصت‌طلبی هر چه تمام ‌به ثمر رساند .

چرا با وجود بازی خوب و مؤثر بعد از پاس گل زیبایت از میدان تعویض شدی؟ !

مچ پایم آسیب دیده بود، به همین دلیل سرمربی تیم تصمیم گرفت که مرا تعویض کند که آسیب دیدگی‌ام بیشتر نشود و به پای آسیب دیده‌ام فشار نیاید ضمن اینکه بعد از انجام شش بازی سنگین در فاصله زمانی کم هم بدن‌هایمان کمی تحلیل رفته بود. من هم همیشه تابع نظر کادر فنی هستم و از این تصمیم استقبال کردم .

در بازی اول‌تان مقابل پاختاکور به شکل عجیب با دو گل از حریف ازبکستانی‌ در نتیجه پیش افتادید اما در ادامه سه گل خوردید و به سختی بازی را با نتیجه تساوی 3 - 3 به پایان رساندید!

در فوتبال گاهی اتفاقاتی می‌افتد که غیرقابل پیش‌بینی است. ما خیلی خوب بازی کردیم و خوب هم از تیم قدرتمند پاختاکور پیش افتادیم اما در ادامه کمی تمرکزمان را از دست دادیم و سه گل خوردیم. در مجموع عملکرد قابل قبولی در آن دیدار داشتیم .

به لحاظ کلی عملکرد تیمتان را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

من فکر می‌کنم در فوتبال گاهی اتفاقاتی می‌افتد که غیرقابل پیش‌بینی است اما از هر زاویه‌ای که بازی‌های ما را مورد بازبینی قراردهید به این نتیجه می‌رسید که تنها تیم بدون باخت غرب آسیا بودیم و تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به الشارجه دوم شدیم و به جز بازی‌مان مقابل پاختاکور در بقیه بازی‌هایمان گل نخوردیم و در شش بازی باختی نداشتیم که این رکورد فقط مختص تیم ما است. بازی‌های قابل قبول و کار ارزشمند تیم ما در رأس آن عملکرد کادر فنی‌مان را نشان می‌دهد که برای آمادگی تیم‌مان خیلی زحمت کشیدند .

در خصوص هدف تیمتان در لیگ برتر و مسابقات داخلی چه صحبتی داری؟

در لیگ برتر کار کمی سخت‌تر است چون تا قبل از اینکه من به تیم‌مان بپیوندم امتیازات نسبتاً زیادی را از دست دادیم. با این وجود دیگر شانس قهرمانی نداریم اما اگر تلاش زیادی انجام دهیم که قطعاً اینطور هم هست و خواهد بود ما قادریم که سهمیه آسیا را بگیریم. ضمن اینکه جام حذفی را هم پیش رو داریم که روی این جام هم حساب خاصی باز کرده‌ایم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی به بازی پیش برویم و ان‌شاءالله قهرمان شویم .

در خصوص قطعی شدن صعودتان و قرعه رویارویی‌تان با تیم قدرتمند النصر عربستان چه صحبتی دارید؟

به هر حال شرایط خیلی حساسی بود و من خدا را شکر می‌کنم که صعود کردیم. انصافاً مستحق صعود بودیم چون تنها تیم بدون باخت غرب آسیا بودیم و لیاقتش را داشتیم و در پایان هم خدا را شکر نتایج به گونه‌ای رقم خورد که ما صعود کردیم و خدا به دل هواداران‌مان نگاه کرد و نهایتاً به مرحله حذفی رفتیم. النصر تیم خوب و قوی است اما ما هم تراکتور هستیم و کاری به مسائل تیم النصر نداریم و در مواجهه با تیم عربستانی با قدرت بازی خواهیم کرد و بدون هر گونه ترس و واهمه‌ای با اتکا به داشته‌های خودمان برای برد تلاش می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج