۱۱۱۴۶۵۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جزئیات آبگرفتگی در محور قدیم تهران-جاجرود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: محور قدیم تهران-جاجرود که به علت بارش شدید و سیل آسا بعد از ظهر امروز مسدود شده بود و خودروها گرفتار شده بودند، با کمک راهداران باز شد.

خبرگزاری فارس: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: محور قدیم تهران-جاجرود که به علت بارش شدید و سیل آسا بعد از ظهر امروز مسدود شده بود و خودروها گرفتار شده بودند، با کمک راهداران باز شد.

حیدر نوروزی درباره آخرین وضعیت محور قدیم تهران-جاجرود که به دلیل بارش های بعد از ظهر اخیر و بروز سیلاب مسدود شده بود توضیح داد: بعد از ظهر امروز بارندگی سیل‌آسا در محدوده محور قدیم جاجرود حدفاصل انتهای اتوبان بابایی تا رودهن رخ داد.

وی افزود: شدت بارش در مدت زمان کوتاه به حدی بود که حتی برف پاک‌کن خودروها نیز حریف این بارندگی نبود در کوتاه‌ترین زمان ممکن حجم روان آب زیادی در بستر راه و حاشیه جاده ایجاد و موجب بروز سیلاب در محور قدیم جاجرود شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: در برخی مناطق ارتفاع آب حتی تا ۸۰ سانتیمتر هم رسید و این موجب گرفتاری خودروها در سیلاب شد.

نوروزی افزود: در این راستا همکاران راهداری تلاش کردند به سرعت دو کار را انجام دهند، در ابتدا ترافیک عبوری را از جاده قدیم جاجرود به آزادراه تهران-پردیس منتقل کردند چون در آزادراه میزان رواناب کمی کمتر از جاده قدیم بود.

وی گفت: همچنین با کمک راهداران خودروهایی که به علت بروز سیلاب و ورود آب به داخل موتور، خاموش شده بود بکسل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار کرد: حجم آب روی پل قدیم جاجرود بسیار زیاد بود که با تلاش راهداران مسیر باز شد، در حال حاضر خودروها در ۳ لاین رفت و ۳ لاین برگشت این جاده در حال تردد هستند و محور کاملاً باز است.

نوروزی تأکید کرد: راننده ها باید حتماً به توصیه راهداران توجه کنند وقتی ارتفاع آب تا ۸۰ سانتی‌متر بالا آمده است و راهداران تأکید می کنند خودروها تردد نکنند برای این است که چنین اتفاقاتی رخ ندهد و خودروها در جاده خاموش و مسافران گرفتار نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج