جاباما
۱۱۱۵۱۸۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شکوری: به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه به دنبال کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست.

ایسنا: ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری خود که در صفحه مجازی این باشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ما در سال جدید عازم شهر گوا بودیم و با توجه به شرایط خاص این شهر، دچار چالش‌هایی شدیم. ۲۱ روزی که در کشور هند و شرایط کرونایی این کشور حضور داشتیم، باعث شد با چالش‌هایی روبرو شویم اما با دعای هواداران و حمایت آن‌ها و دوستانمان در باشگاه پرسپولیس، با ۵ پیروزی، صعود مقتدرانه‌ای داشتیم که نشان داد باشگاه با بازیکنان و کادر فنی خوبش به دنبال قهرمانی آسیاست و صعود از این گروه سخت نشان داد که ما عزممان را برای این مهم جزم کرده‌ایم.

او در پاسخ به تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین حفظ نوراللهی و کنعانی‌زادگان گفت: ما هم به صورت مکتوب و هم به صورت شفاهی با بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است، گفته‌ایم به باشگاه بیایند و پیشنهادشان را بگویند. من در مدت حضور در هندوستان و حتی قرنطینه با بازیکنان صحبت کردم. باشگاه از آن‌ها می‌خواهد بمانند. بازیکنان ما، فینالیست آسیا هستند و طبیعی است که از باشگاه‌های دیگر به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس پیشنهاد داشته باشند.

شکوری درباره مساله کارگزار باشگاه هم گفت: قرارداد با کارگزار باید تمدید شود و با نامه‌ای که به کارگزار داده شده، باید شرایط ادامه همکاری سنجیده شود. باید کارگزار ابتدا پاسخ نامه باشگاه را بدهد و سپس چیزی که به نفع باشگاه است، اتفاق بیفتد و ادامه همکاری صورت بگیرد.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر شکایت باشگاه گوا گفت: باشگاه لایحه خوبی را آماده کرده و توانستیم با مسئولان هندی ارتباط برقرار کنیم و امیدواریم این مسائل زودتر حل شود. دکتر حسینی‌پور درباره این مسائل حقوقی بیشتر توضیح می‌دهند زیرا اگر هواداران در این خصوص بدانند، بهتر است.

شکوری درباره درآمدزایی پرسپولیس و اینکه به جز کارگزار تاکنون درآمد دیگر حاصل نشده، به ایسنا پاسخ داد: مدیرعامل صحبت‌های زیادی در این خصوص انجام داده است. قراردادی با کارگزار ثبت شده که کلیه کارهای درآمدی به عهده کارگزار است و فضای درآمدی دیگری وجود ندارد. اگر پولی قرض گرفته شده، برگرداندن آن به صورت دلاری و از سوی AFC است. ما به صورت مکتوب به کارگزار باشگاه اعلام کردیم که شکایت باشگاه گوا بر عهده کارگزار خواهد بود و امیدواریم اتفاقی برای پرسپولیس نیفتد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ و موضع باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: امیدواریم همان اتفاقی که در نیم‌فصل اول افتاد، در ادامه هم بیفتد. هواداران ما مورد هجمه قرار می‌گیرند زیرا نایب قهرمان آسیا و قهرمان لیگ ایران هستیم.

او ادامه داد: ما در ۴ جام رقابت می‌کنیم و طبیعی است که بازی‌های ما فشرده شود اما امیدواریم با مکاتباتی که صدری و سمیعی انجام دادند، توانستیم بازی با سپاهان را ۳ روز عقب انداختیم. ما به خاطر احترام به کادر درمان و مردم وارد قرنطینه شدیم و همین کار ما را پیچیده کرد. قرنطینه ما سعی کرد به جامعه کمک کند و خدا را شکر پس از ۴ روز، قرنطینه ما کامل انجام شد. ما فقط می‌خواهیم آن چه برای تیم‌های دیگر اتفاق می‌افتد برای ما هم اتفاق بیفتد.

او درباره چمن مصنوعی ورزشگاه استقلال تاجیکستان گفت: به هر حال برگزاری بازی‌ها در آسیا استانداردهایی را دارد که AFC آن را رعایت می‌کند و مدیریت باشگاه هم در این خصوص مکاتبه خواهد کرد. مهمان بودن ما، آن هم در صورتی که صعود مقتدرانه داشتیم جالب است اما درباره آن مکاتبه خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت سه دانگ از سند باشگاه پرسپولیس هم گفت: اگر من و کارمندان پرسپولیس در این ساختمان هستیم، نماینده ۴۰ میلیون هوادار هستیم و از حقمان نمی‌گذریم. سوالات زیادی از فدراسیون فوتبال و مسئولان شستا داریم زیرا ما هیچ نامه و مکاتبه‌ای نداشتیم که بدانیم چرا این اتفاق افتاده اما آقای حسین‌پور بیشتر توضیح خواهند داد.

سخنگوی پرسپولیس درباره لزوم برابری بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از داربی هم گفت: در رابطه با برنامه سازمان لیگ، ۴ هفته‌ است که درگیر موضوع هستیم و درخواست منطقی و مناسب خود را ارسال کردیم. موفق شدیم بر اساس قوانین فوتبال، زمان بازی سپاهان و داربی را تغییر دهیم؛ اتفاقی که در نیم‌فصل اول افتاد، هنوز در نیم‌فصل دوم نیفتاده اما بعید می‌دانم برای برنامه داربی تغییری به وجود بیاید. شاید در حق پرسپولیس اجحاف شود و حق پرسپولیس رعایت نشود اما از هواداران می‌خواهیم در این دو بازی که سرنوشت قهرمانی را تعیین می‌کند، کمک کنند. می‌دانیم نمی‌شود برنامه را تغییر داد، در نتیجه فقط از ما حمایت کنند.

شکوری در خصوص همکاری با باشگاه آتیه گفت: قرارداد ما این ماه به پایان می‌رسد و در صورت میل این شرکت به ادامه همکاری، برای شرایطی که به نفع منافع باشگاه باشد، با این کارگزار صحبت می‌کنیم.

او در خصوص حاشیه‌هایی مثل لو رفتن ترکیب تیم قبل از بازی‌ها گفت: من هم مثل شما، فضای مجازی و رسانه را رصد می‌کنم اما از آن‌ها می‌خواهم وارد بازی عده‌ای نشوند. این که ترکیب لو می‌رود، نه برای ما خوشحال‌کننده است و نه برای کادر فنی. باشگاه در این مقطع مشکلاتی دارد که درگیر آن هستیم. به دستور سمیعی پیگیر این موضوع و پیدا کردن آن فرد هستیم و با کسی و صفحه‌ای که بخواهد برای باشگاه ایجاد حاشیه کند، برخورد جدی می‌کنیم و شکایت می‌کنیم اما اکنون درگیر مشکلاتی هستیم که باید تمرکز زیادی هم روی آن‌ها بگذاریم.

او در خصوص جذب خلیل‌زاده گفت: حضور شجاع در هتل ما چنین اخباری را دامن زد اما هیچ بحثی برای جذب او در تیم ما مطرح نشده است. تیم ما ۲۱ روز در هتل قرنطینه بود و کسی حق رفت و آمد نداشت و حتی بازیکنان ما هم به اتاق یکدیگر نمی‌رفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای شکوری عزیز درود بر شما ولی جسارتا عرض کنم پیروزی نمیتونه در آسیا قهرمان شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما الان دقیقا تو چه سالی هستین دوست من الان ۲۵ ساله که دیگه پیروزی نیست پرسپولیسه ثانیا انشااله امسال قهرمان آسیاییم اونم توی جام واقعی نه چهار جانبه امجدیه

    • علی

      میشه بشین تا بشه !

    • سرسخت پرسپولیسی

      قهرمانی پرسپولیس

    • سرسخت پرسپولیسی

      پاداش پرسپولیسی ها نیومدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج