جاباما
۱۱۱۵۲۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سرخیو آگوئرو فقط بارسلونا را می خواهد

به نظر می رسد سرخیو آگوئرو تصمیم خود را گرفته و فصل بعد در نوکمپ بازی خواهد کرد.

ورزش سه: به نظر می رسد سرخیو آگوئرو تصمیم خود را گرفته و فصل بعد در نوکمپ بازی خواهد کرد.

سرخیو آگوئرو در حال سپری کردن آخرین هفته های حضور خود در باشگاه منچسترسیتی است. مهاجم ۳۳ ساله و آرژانتینی می خواهد سیتی را با کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان ترک کند و این جام یکی از اهداف مهم آگوئرو از زمان ورود به این باشگاه بوده است. اما در همین حین آگوئرو باید درباره آینده خود تصمیم گرفته و تیم فصل بعدش را تا چند هفته دیگر مشخص بکند.

اما امروز در برنامه تلویزیونی Onze در شبکه TV۳ عنوان شد بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی در مورد آینده خود تردیدی نداشته و تحت هر شرایطی قصد دارد فصل بعد برای بارسلونا بازی بکند. حتی سرخیو آگوئرو با توجه به مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا حاضر به کاهش دستمزد خود در صورت انتقال به بارسلونا شده و با تمامی شرایطی مدیران جدید این باشگاه کنار آمده است.

به نظر می رسد مدیران بارسلونا قصد دارند با پیشنهادی دو ساله مقدمات حضور سرخیو آگوئرو در استادیوم نوکمپ را راهم بکنند. قرارداد این بازیکن با منچسترسیتی رو به اتمام است و نیازی نیست بارسلونا برای خرید سرخیو آگوئرو رقمی را به سیتیزن ها پرداخت بکند. این مهاجم ۳۳ ساله رابطه بسیار صمیمی و دوستانه با لیونل مسی دارد و حضور او در ترکیب بارسلونا می تواند کاپیتان فعلی باشگاه را به ماندن در ترکیب بلوگرانا و تمدید قرارداد ترغیب بکند. در هفته های اخیر اخباری در مورد ابراز تمایل تیم هایی چون اینتر و چلسی نیز به جذب سرخیو آگوئرو منتشر شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج