۱۱۱۵۴۰۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آذری: هیچ قولی بابت کسب سهمیه نمی‌دهم

مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید وقتی کمیته تعیین وضعیت رای می‌دهد هیچ سازمان بالادستی در فوتبال ما وجود ندارد که به آن اعتراض کنیم و از حقوق خود دفاع کنیم، بنابراین مستقیم باید پرونده را به CAS ببریم.

ایلنا: سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: پنجره کماکان بسته است و ما پیگیر هستیم اما احتمال باز شدن آن خیلی ضعیف است. فعلا دو پنجره محروم هستیم و عدم تسلط به قوانین نقل و انتقالاتی باشگاه را با چالش جدی رو‌به‌رو کرده است. ما نیز هر تلاشی کرده ایم فعلا به در بسته خورده است. ولی ناامید نمی‌شویم و تا آخرین لحظه به تلاش خود ادامه می‌دهیم و ان‌شاالله این موضوع با موفقیت همراه خواهد بود.

وی افزود: CAS به این آسانی با چنین پرونده‌ای که فدراسیون فوتبال ایران، کمیته تعیین وضعیت و کمیته استیناف ورود پیدا کرده است بررسی‌های خود را به اتمام نخواهد رساند. قاعدتا پرونده سنگین است. هنگامی که شما به قوانین اشراف نداشته باشید طبیعی است که این اتفاقات رخ بدهد. سه بار پنجره فولاد با توجه به مشکلات به وجود آمده بسته شد و ما تلاش کردیم و آن را باز کردیم. اما این پرونده کمی سخت و سنگین است و امیدواریم با همکاری مشاوران حقوقی باشگاه و تلاش‌های که دارد انجام می‌شود بتوانیم پنجره را باز کنیم.

سعید آذری اظهار داشت: من چندین بار اعلام کردم ما خلا قوانین انضباطی داریم و یکی از مواردی که باید در اساسنامه اصلاح می‌شد همین موضوع بود. وقتی کمیته تعیین وضعیت رای می‌دهد هیچ سازمان بالادستی در فوتبال ما وجود ندارد که به آن اعتراض کنیم و از حقوق خود دفاع کنیم بنابراین مستقیم باید پرونده را به CAS ببریم. ما نیز مجبور شدیم هزینه کنیم و این پرونده را در آنجا پیگیری کنیم. اگر هم موضوع را پیگیری نمی‌کردیم می‌گفتند شما کاری نکرده اید و کم کاری می‌کنید.

آذری در خصوص اینکه آیا فولاد در پایان فصل بار دیگر می‌تواند سهیمه آسیایی را کسب کند، گفت: من هیچ قولی نمی‌دهم. ۱۲ بازی دیگر باقی مانده است و تنها قولی که می‌توانم به هواداران بدهم این است که ما تا آخرین لحظه برای موفقیت فولاد مبارزه خواهیم کرد. فوتبال هر لحظه آن آبستن حوادثی است. شما ببینید تیم ما در اثر دو اشتباه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و هیچ کس باورش نمی‌شد در بازی که ما کاملا مسلط بودیم به النصر عربستان واگذار کنیم. فوتبال هر لحظه‌اش غیرقابل پیش بینی است و من چگونه می‌توانم قول بدهم. اما ما وظیفه داریم که تلاش کنیم تا فولاد را به موفقیت برسانیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا او و جواد نکونام در فصل بعد نیز فولاد حضور خواهند داشت گفت: این بستگی به سیاست‌های مقامات کارخانه فولاد و هیات مدیره باشگاه بستگی دارد. ما تا پایان فصل با فولاد قرارداد داریم و همه تلاش خود را برای سربلندی فولاد انجام خواهیم داد و امیدوارم فصل در به خوبی به پایان ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      اولین باره م یر عامل حرف از قول و قرار جدولب نیزنه و این سرمربی هست که معمولا در مورد جایگاه تیمش در جدول وعده میده و نه مدیر عامل

    • پرسپولیس سرور استقلاله

      دمت گرم مهرداد آبادانی حرف حساب زدی به مدیرعامل چه ربطی داره که بخواد در خصوص کسب سهمیه و جایگاه جدولی صحبت کنه.معمولا سرمربی میاد صحبت می کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج