۱۱۱۵۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حدادی‌فر: همه جوره آماده بازی با استقلال هستیم

کاپیتان تیم ذوب آهن در مورد شرایط این تیم در آستانه بازی با استقلال و وضعیت مصدومیت خودش صحبت کرد.

ایلنا: قاسم حدادی‌فر در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: به لطف خدا شرایط خوب و روبه بهبودی دارم و درنهایت با ۳ الی ۴ هفته بازتوانی به تمرینات تیم باز خواهم گشت.

وی در مورد دیدار با استقلال گفت: بازی در مقابل استقلال هرگز بازی آسانی نبوده و شرایط خاص خوش را دارد، تیم ماهم در این مسابقه دست و پا بسته نیست و از هر لحاظ آماده این دیدار مهم است، تمرینات خوبی داشتیم و چند اردوی بسیار خوب برگزار کردیم و با اطمینان این را می‌گویم که ذوب آهن آماده کسب بهترین نتیجه است.

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد بهبود نتایج این تیم با هدایت مجتبی حسینی هم توضیح داد: با آمدن مجتبی حسینی شرایطمان بهتر شده و تمرینات خوب و منظمی را پشت سر می‌گذاریم ولی هنوز اوضاع ایده آل نیست و برای رسیدن به شرایط مطلوب خیلی کار داریم. به خاطر اینکه جایگاه‌مان در جدول مناسب نیست نیاز به این داریم که هرچه بیشتر تلاش ‌کنیم تا از این شرایط خارج شویم بهترین رتبه ممکن را در پایان فصل کسب کنیم.

وی در پایان با اشاره به تعویق دو روزه بازی مقابل استقلال گفت: این را می‌دانم و قبول دارم که به خاطر کرونا و فشردگی برنامه بازی‌ها و تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا و مسائل دیگر کار سازمان لیگ سخت است ولی این درست نیست وقتی برنامه‌ای چیده شده و آن را اعلام کردند بیایند دوباره تغییرش دهند. ما روی آن تاریخ بازی برنامه ریزی کردیم و هزینه‌های زیادی متحمل شدیم و این تغییر زمان به ضرر تیم ما شد. ضمن اینکه همینجوری ۲۲ روز بدون بازی رسمی پشت سر گذاشتیم که با این ۲ روز تغییر زمان به ۲۴ روز رسید و این خودش یک زیان برای تیم ماست و از مسئولان سازمان لیگ انتظار دارم شرایط همه تیم ها در نظر گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج