۱۱۱۵۷۴۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

ورمزیار: «کمالوند» مغز متفکر استقلال نبود

پیشکسوت استقلال گفت: نمی‌توان گفت «فراز کمالوند» مغز متفکر استقلال بوده چرا که نتایج این تیم به واسطه یک کار گروهی بدست آمده است.

ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: نمی‌توان گفت «فراز کمالوند» مغز متفکر استقلال بوده چرا که نتایج این تیم به واسطه یک کار گروهی بدست آمده است.

«صادق ورمزیار» در خصوص دیدار روز یکشنبه استقلال برابر ذوب آهن اظهار داشت: بازی با ذوب‌آهن یک شروع بسیار مهمی برای استقلال به حساب می‌آید و نتیجه آن بسیار اهمیت دارد.

ورمزیار: «کمالوند» مغز متفکر استقلال نبود

وی ادامه داد: استقلال با برد در این بازی می‌تواند با روحیه بسیار بالایی به مصاف پرسپولیس در دربی برود. همچنین سه امتیاز این بازی می تواند در ادامه فصل استقلال را در کورس نگه دارد.

وی افزود: بدون شک اگر استقلال در این دیدار نتیجه نگیرد، کار برای آن‌ها در ادامه سخت می‌شود. این بازی در روند استقلال برای ادامه لیگ و موفقیت در آن اهمیت بسیار بالایی دارد.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: کادرفنی استقلال باید بازیکنان تیم را از فضای لیگ قهرمانان آسیا خارج کند چرا که این مسابقات با لیگ تفاوت بسیار زیادی دارد. موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند دلایل مختلفی چون متمرکز بودن بازی‌ها، تغذیه مناسب، شرایط اردویی و بسیاری دیگر از عوامل داشته باشد. اما حالا مهم‌ترین وظیفه کادرفنی این است که بازیکنان آسیا را فراموش کنند و به لیگ فکر کنند.

ورمزیار افزود: تیم‌های ایرانی بسیار قدرتمند هستند و بازی با هر کدام از تیم‌های لیگ می‌تواند مانند دیدار با الهلال سخت باشد. به طور کل حساب بازی‌های آسیایی با لیگ کاملا جدا است.

وی در خصوص دیدار شهرآورد پایتخت گفت: به نظر من بازی با ذوب آهن مهمتر از بازی با پرسپولیس است. به طور قطع پیش بازی دربی اهمیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند در نتیجه دربی تاثیر زیادی داشته باشد. استقلال اگر می‌خواهد در دربی موفق باشد، باید در یددار با ذوب آهن نتیجه خوبی بدست آورد.

پیشکسوت استقلال در مورد ضعف خط دفاعی استقلال عنوان کرد: به طور حتم تمام تیم‌های لیگ از ضعف خط دفاعی استقلال آگاه هستند و آن را به طور کامل آنالیز می‌کنند. به نظر من کادر استقلال باید هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند چرا که نه تنها لیگ را در پیش داریم بلکه باید در بازی‌های آسیایی نیز این مشکل را حل کنیم تا تیم های دیگر نتوانند به استقلال ضربه بزنند.

ورمزیار درباره جدایی «فراز کمالوند» و در پاسخ به این پرسش که آیا او مغز متفکر استقلال بود یا نه گفت: نمی‌توان بگوییم که او مغز متفکر استقلال بوده است چرا که نتایج این تیم در لیگ و آسیا به واسطه کار گروهی بدست آمده است. البته این را منکر نیستم که کمالوند هم یکی از مهره‌های تاثیرگذار کادرفنی استقلال بوده است. او می‌توانست با ماندن به تیم کمک کند اما ما باید به او و تصمیمش احترام بگذاریم. به شخصه برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سام

      مغز متفکر نبود و التماس میکردید بمونه؟؟!!

    • سعیدکریمی

      این هم از قدرنشناسی شماها هستش ودیگر همه به این پی بردند شما کلا ادمهایی متوهمی هستی وفکر میکنی خیلی گنده هستی ولی اینها همش توهمات شمایی

    • میثم

      یکی از اون آدمهای بی نهایت بی منطق و سفسطه گر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج