۱۱۱۵۸۴۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

معدنچی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

تیم فجر سپاسی شیراز با اینکه در دو بازی اخیرش ناکام بوده اما همچنان امیدهای زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.

ایران ورزشی: تیم فجر سپاسی شیراز با اینکه در دو بازی اخیرش ناکام بوده اما همچنان امیدهای زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد. مهرزاد معدنچی، مربی فجر مدعی است این دو نتیجه ضعیف دلایل بسیاری دارد که حالا وقت بازگو کردن آنها نیست. مهاجم سابق پرسپولیس که لیگ قهرمانان آسیا را به طور کامل پیگیری و تماشا کرده، معتقد است پرسپولیس به عنوان یکی از کامل‌ترین تیم‌های آسیا می‌تواند با صعود به فینال، قهرمانی را هم کسب کند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تمام شد و سه تیم از چهار نماینده ایران به مرحله بعد صعود کردند. عملکردشان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قبل از هر چیز باید بگویم خیلی اعتقاد ندارم فلان تیم در گروه مرگ قرار داشت چون اکثر تیم‌ها با تمام توان‌شان وارد بازی‌ها شده بودند. به هواداران و اعضای تیم پرسپولیس باید تبریک بگویم که پرسپولیس واقعاً در این مسابقات سنگ‌تمام گذاشت و با اقتدار به مرحله بعد صعود کرد. امیدوارم در ادامه هم موفق باشند. چون پرسپولیس در این تورنمنت یکدست بود و خیلی خوب شروع کرد. پرسپولیس از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی بهره می‌برد. اگرچه مرحله به مرحله بازی‌ها سخت‌تر می‌شود اما با این حال پرسپولیس یکی از مدعیان خواهد بود و سایر تیم‌ها هم همین نگاه را به آنها دارند. خیلی امیدوارم که امسال پرسپولیس قهرمان آسیا شود.
نظرتان در مورد فولاد چطور است؟ این تیم شروع خوبی داشت اما در ادامه خوب کار نکرد و حذف شد.
خیلی دوست داشتم تیم جوان فولاد با جواد نکونام صعود کند که متأسفانه این اتفاق نیفتاد. البته آنها بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و از سه بازی اول‌شان هم امتیازهای خوبی را به دست آوردند اما به نظرم در ادامه کم‌شانس و اسیر تجربه حریفان‌شان شدند.

تراکتور و استقلال را چطور دیدید؟

به این دو تیم تبریک می‌گویم. این خیلی خوب است که تعداد نمایندگان ما در مراحل بعد زیاد باشد و این اتفاق با ارزشی برای فوتبال ایران است. البته صعود آنها تا حدودی با اما و اگر بود اما چون تلاش کردند پس برای خودشان هم شانس به وجود آوردند.

به لیگ یک بپردازیم. فجر تا دو هفته پیش شرایط خوبی داشت اما در دو بازی آخرش نتایج ضعیفی به دست آورد و تا حدودی از صدر فاصله گرفت.

متأسفانه دو بازی خیلی مهم مقابل مس کرمان و پارس جنوبی را واگذار کردیم که دلایل خیلی زیادی داشت اما الان زمان صحبت درباره آنها نیست. ما همه تلاش‌مان را برای ریکاوری بعد از این دو بازی انجام دادیم و آماده شدیم که بازی امروز (مقابل بادران) را ببریم تا از کورس مدعیان عقب نمانیم.

لیگ برتری می‌شوید؟

در نیم فصل توانستیم چند بازیکن باکیفیت و خوب بگیریم و آنها جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان جدا شده تیم در نیم فصل اول بودند. وضعیت مصدومان هم بهتر شده است. اگر همدلی و اتحاد بین اعضای تیم باشد که الان هم هست، مطمئن هستم این تیم با این نفرات شرایط صعود به لیگ برتر را دارد. درست است کار سختی داریم و سایر تیم‌ها به ویژه تیم‌های مدعی صعود در نیم فصل دوم خودشان را تقویت کردند اما من بعد از اینکه به عنوان مربی، به فوتبال برگشتم افتخار می‌کنم با بازیکنانی کار می‌کنم که بسیار باشخصیت و با وجدان کاری در خدمت تیم هستند.

البته وظیفه خودم می‌دانم که از سردار بوعلی به خاطر همه زحمات‌شان تشکر کنم. ما تیم بسیار باکیفیتی داریم و برخلاف چند فصل گذشته، در فصل جاری از امکانات بسیار خوبی بهره می‌بریم و تمام شرایط لازم را داریم. خیلی امیدوارم در ادامه راه با نتایجی که به دست می‌آوریم، پاسخ زحمات ایشان را بدهیم و بعد از هفت سال تیم دوست‌داشتنی و قابل احترام فجر را به لیگ برتر بیاوریم. من شخصاً امیدوارم با تلاش و یکدلی این اتفاق برای فوتبال‌دوستان شیرازی بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالا میاد لیگ برتر

    • عشق یعنی

      ان شاءالله همیشه موفق باشی پسر خوبی پرسپولیسی و ان شاءالله تیمت فجر سپاسی به لیگ برتر صعود کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج