جاباما
۱۱۱۶۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

از دی‌ماه ۹۶ جامعه ایران به سه بخش تقسیم شد

برنامه حزب اتحاد ملت برای انتخابات ۱۴۰۰ که ناظر به برنامه‌های مد نظر این حزب برای اداره کشور است، رونمایی شد.

ایلنا: برنامه حزب اتحاد ملت برای انتخابات ۱۴۰۰ که ناظر به برنامه‌های مد نظر این حزب برای اداره کشور است، رونمایی شد.

علی شکوری راد در آیین رونمایی از برنامه جامعه قدرتمند-دولت توانمند حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، اظهار کرد: اگر حکمرانی خوب را مدنظر قرار دهیم، ۸۰ درصد اشتراک نظر وجود دارد و ۲۰ درصد اختلاف نظر است.

وی گفت: ما فکر می‌کنیم که در سطوح عالی کشور نیاز به این توجه وجود دارد که وفاق ملی در کشور شکل بگیرد. این وفاق ملی برای پیگیری مشترکات است. ما در انتخابات قبلی ریاست جمهوری دو جناح اصلی داشتیم که این جناح‌ها برای نامزدهایشان با یکدیگر رقابت می‌کردند. برخی نیز با اصل نظام مشکل داشتند اما کنشگری نمی‌کردند از دی ماه ۹۶ عملاً جامعه به سه بخش تقسیم شد، علاوه بر بخش اصلاح طلب و اصولگرا بخش جدیدی تحت عنوان بخش برانداز اعلام موجودیت کرد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ادامه داد: جبهه اصلاحلات در چالش با براندازان است به گونه‌ای که روش اصلاح طلبانه را دنبال کند نه روش براندازان را؛ بنابراین جبهه اصلاحات با کسانی که با اصل مشارکت مخالف هستند، در چالش است.

شکوری راد ضمن اشاره به مصوبه شورای نگهبان، بیان کرد: جناح اصولگرا دارای تشتت بسیاری است بر همین اساس نهادهای حاکمیتی نقش اجماع ساز را برای جناح اصولگرا ایفا می‌کنند.

وی گفت: ما در انتخابات گذشته از آقای روحانی حمایت کردیم و این حمایت مبتنی بر دستاوردهای ایشان بود اما در دوره دوم به دلیل خروج آمریکا از برجام دولت دچار تحریم اقتصادی شد. طبیعتاً بسیاری از برنامه‌های در دست اجرا،‌ اجرایی نشد. دستاورد دوم دولت آقای روحانی، عدم خروج ایشان از برجام بود که فرصت احیای مجدد برجام را داد. امیدواریم بتوان با مذاکرات و تصویب FATF با افزایش مشارکت مردم در انتخابات مواجه شویم.

لازم به ذکر است، برنامه حزب اتحاد ملت با عنوان «جامعه قدرتمند - دولت توانمند» تدوین شده است و در تهیه آن، کمیسیون‌های اجتماعی، اقتصادی، امور زیربنایی و محیط زیست، سیاسی،‌ علمی فرهنگی آموزشی، مطالعات زنان، مطالعات توسعه منطقه‌ای مشارکت داشتند. این برنامه انتخاباتی در اختیار کاندیداهای ریاست جمهوری که نزدیک به حزب اتحاد هستند، قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Jim

      اصلاح طلب ، اصولگرا، دیگه تموم ماجرا.

    • مهرام

      رای بی رای

    • حامی

      بخش اول
      بخش دوم
      وبخش سوم

    • بدون نام

      جمع کن این مسخربازی عوام فریبی جرات ندارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج