۱۱۱۶۰۴۹
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ابراهیمی: پرسپولیس از نظر روحی با مشکل روبروست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس الان بیشتر درگیر مسائل روحی و روانی است که در این مورد یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری، افشین پیروانی و کریم باقری می‌توانند به تیم کمک کنند.

میزان: ناصر ابراهیمی در خصوص تقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس تیمی است که ۲۰ تا ۲۵ روز در ایران حضور نداشته و بعد از بازگشت به قرنطینه منتقل شده است. بازیکنان پرسپولیس به تازگی با اعضای خانوادهایشان دیدار کرده‌اند و به نظرم پرسپولیس الان بیشتر درگیر مسائل روحی و روانی است که در این مورد یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری، افشین پیروانی و کریم باقری می‌توانند به تیم کمک کنند.

وی درباره سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در این مدت در کشور حضور داشته است و خیلی از فشار‌هایی که روی پرسپولیس بوده روی این تیم وجود نداشته. شاگردان نویدکیا در جدول با ۴۴ امتیاز صدرنشین هستند و نسبت به پرسپولیس استرس کمتری دارند. قدیم‌ها رقابت اصلی فوتبال ایران بین قرمز و آبی بود، الان اصفهان و به ویژه سپاهان هم رقابت زیادی با تیم‌های تهرانی دارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در دیدار پرسپولیس و سپاهان نقطه اصلی مرکز زمین است؛ هر تیمی که بهتر میانه میدان را کنترل کند موفق می‌شود. در لیگ قهرمانان شاهد بودیم که هافبک‌های دفاعی‌ پرسپولیس به دنبال گلزنی بودند و بیشتر در یک سوم دفاعی حریف حضور داشتند؛ در حالی که بهتر است که به خط دفاع کمک کنند. نقطه ضعف بعدی هم مدافعان کناری بود که گل‌محمدی استفاده می‌کرد؛ سیامک نعمتی و وحید امیری به صورت تخصص دفاع کناری نیستند به همین خاطر پوشش دفاعی را به خوبی نمی‌دهند، اما در فاز هجومی به تیم کمک می‌کنند. امیدوارم با تدبیر کادرفنی این موضوعات حل شود.

ابراهیمی پیرامون تقابل پیام نیازمند و خط آتش پرسپولیس عنوان کرد: ستون اصلی هر تیمی گلر آن تیم است و اصلاً می‌شود گفت دروازه‌بان هر تیمی خودش یک تیم است. اگر گلر عملکرد خوبی داشته باشد واقعا به تیمش کمک می‌کند. پیام نیازمند هم انگیزه‌های زیادی دارد و قطعا می‌خواهد در تیم ملی جایگاه بهتری داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس با تغییرات زیادی در خط حمله‌اش مواجه است. تغییرات زیاد می‌تواند روی تاکتیک پرسپولیس تاثیر منفی داشته باشد. بازیکن استرس دارد که اگر گُل نزنم بازی بعد نیمکت‌نشین هستم و هر طور شده قصد دارد خودش گلزنی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ، شروع شد، خودشون میدونن تا کمکهای باباشون نباشه، یه امتیاز هم نمیگیرن!

      پاسخ ها

      • ابراهیمی

        جناب نمی شد این زمان سکوت کنی

    • بدون نام

      Jk3d

      پاسخ ها

      • قلیزاده از ارومیه

        آقای ابراهیمی شما طرفدار پرسپولیس هستید یا سپاهان ماشالله خیلی خوب به تیم روحیه میدی ولی باز با تمام‌مشکلات مثل کوه استادیم و پیروزیم

    • لر خوزستان

      ما ببازیم هم قهرمانیم لطفا کیسه کشا نظر ندین بریدبفکر تیم فرهادتون باشید

    • نایب قهرمان آسیا

      اخه کی تورو ادم حساب میکنه نظر میدی بعضی ها الکی نظر ندن کسی اون ها را نمی شناسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج