جاباما
۱۱۱۶۲۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جوهانسون هم به جمع منتقدان گلدن گلوب پیوست

اسکارلت جوهانسون هم خواستار فاصله گرفتن صنعت فیلم از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تا زمان اعمال اصلاحات اساسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان : اسکارلت جوهانسون هم خواستار فاصله گرفتن صنعت فیلم از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تا زمان اعمال اصلاحات اساسی شد.
جوهانسون هم به جمع منتقدان گلدن گلوب پیوست
به نقل از ورایتی، اسکارلت جوهانسون هم به جمع منتقدان انجمن مطبوعات خارجی هالیوود پیوست و خواستار فاصله گرفتن صنعت فیلم از این انجمن تا زمان اصلاحات اساسی شد. انجمن مطبوعات خارجی کنترل و تاثیر زیادی در جوایز گلدن گلوب دارد.
کمپانی آمازون هم به این موضوع واکنش نشان داده و در پی انتقاد نتفلیکس و جنبش دیگر بس است، به تحریم کنندگان انجمن مطبوعات خارجی و گلدن گلوب پیوست. آمازون استودیوز گفته بود که پیش از ادامه همکاری با انجمن مطبوعات خارجی انتظار تغییراتی محسوس را دارد. این انجمن روز پنجشنبه تایید کرد برنامه‌ای شامل افزایش میزان رنگین پوستان و همینطور محدود کردن هدایا و پرداختی‌ها به اعضایی که در کمیته کار می‌ کنند، در نظر گرفته است.
اسکارلت جوهانسون گفته است، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود سازمانی است که توسط افرادی مثل هاروی واینستن مشروعیت دار شده و صنعت فیلم هم از آن پیروی کرده است. اکنون زمانش است که از این انجمن فاصله بگیریم و بر اهمیت و قدرت اتحاد تمرکز کنیم.
جانسون تاکنون ۵ بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده که آخرین مورد آن سال گذشته برای فیلم سینمایی «داستان ازدواج» رقم خورد.
پیش از این مارک روفلو بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب در صفحه شخصی‌اش گفته بود، نمی‌تواند در مورد اینکه از دریافت کنندگان این جایزه بوده است، احساس خوشحالی و یا افتخار داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج