۱۱۱۶۷۱۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: پرسپولیس می‌توانست برنده باشد

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم و سپاهان بعد از بازی باید حرفه‌ای رفتار می‌کردند، اما متاسفانه به دعوا کردن عادت کرده‌اند.

ایسنا: حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار دیشب (یکشنبه) دو تیم سپاهان و پرسپولیس که به تساوی یک بر یک انجامید گفت: پرسپولیس هم در نیمه اول و هم در دقایق ابتدایی نیمه دوم بهتر از حریف بود. با برنامه و خوب حمله می‌کرد و حتی اگر قدر موقعیت‌هایش در نیمه اول را می‌دانست، می‌توانست برنده بازی باشد.

وی ادامه داد: افزایش فشار سپاهان بعد از گل پرسپولیس منطقی بود. آن‌ها تیم یحیی را مجبور به دفاع، کردند و این کار را کمی سخت کرد. البته پرسپولیس هم خوب دفاع کرد و تقریبا یک اتفاق باعث شد که سپاهان به گل برسد. اصفهانی‌ها نتیجه حملات مستمر و پرفشار خود را گرفتند. در کل بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و دو تیم در حد توان، بهترین عملکردشان را به نمایش گذاشتند. البته اتفاق زننده در انتهای بازی رخ داد. متاسفانه بازیکنان ما در این نوع بازی‌ها و به خصوص تقابل این دو تیم عادت به دعوا کرده‌اند و یک بزرگ‌تر مانند کریم باقری باید بیاید و میانجگری کند.

درخشان در ادامه گفت: بازیکنان وقتی پول خوب و حرفه‌ای می‌گیرند، باید علاوه بر فوتبال حرفه‌ای، رفتار حرفه‌ای چه در ۹۰ دقیقه و چه قبل و بعد از سوت داور هم داشته باشند. رفتار دیشب آن‌ها به هیچ وجه زیبنده فوتبال ایران و به خصوص کلاس کار دو تیم نبود. امیدوارم در آینده شاهد چنین رفتارهایی از سوی بازیکنان نباشیم و بعد از بازی هوشمندانه‌تر رفتار کنند.

او در خصوص دیدار آخر هفته پرسپولیس با استقلال در داربی تهران گفت: شرایط داربی با تمام بازی‌های فصل فرق می‌کند اما پرسپولیس با روحیه بهتری پا به این میدان می‌گذارند. آن‌ها هم ۳ امتیاز را به حریف مستقیم در راه قهرمانی نداده‌اند و هم از نظر جدولی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارند. استقلال هم تیم خوبی نشان داده اما فکر می‌کنم پرسپولیس اگر خوب و منطقی مانند دیدار با سپاهان بازی کند و در بزنگاه‌های حساس، تسلیم نشود، می‌تواند فاتح داربی باشد.

درخشان در پایان درباره شانس قهرمانی دو تیم پرسپولیس و سپاهان گفت: از الآن نمی‌شود در این خصوص صحبت کرد. ۸ هفته باقی مانده و این سیب کلی چرخ خواهد خورد. من دوست دارم و امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود اما اکنون چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه داوریادش رفت پنالتی بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج