۱۱۱۷۳۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حمله تند رئیس هیئت مدیره تراکتور به بازیکنان

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور نسبت به حرکت اعتراضی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

ورزش سه: رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور نسبت به حرکت اعتراضی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

عباس الیاسی در واکنش به اعتراض بازیکنان و انتشار استوری مشترک در فضای مجازی، اظهار کرد: باشگاه تراکتور به تمام تعهدات خود در خصوص قرارداد بازیکنان عمل کرده و اقداماتی از این نظیر از طرف برخی افراد خارج از باشگاه و با هدف ایجاد حاشیه و کمرنگ کردن دستاوردها و موفقیت‌های اخیر صورت گرفته است.

حمله تند رئیس هیئت مدیره تراکتور به بازیکنان

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور ادامه داد: میانگین پرداختی به بازیکنان بین ۶۰ الی ۷۰ درصد است، در حالی که تیم تهرانی صدرنشین لیگ‌برتر، اخیراً میزان پرداختی خود را به ۴۰ درصد رسانده است.

او با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتور قاطعانه با این اقدام بازیکنان برخورد خواهد کرد، گفت: این باشگاه با سرمایه و اعتبار بخش خصوصی در عرصه ملی و بین المللی آبروداری کرده و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای که با تحریک برخی افراد بیرونی برای تیم حاشیه درست می‌کنند، با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کنند و قطعا کمیته انضباطی باشگاه در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع و صدور احکام جریمه‌ای اقدام خواهد کرد.

الیاسی اضافه کرد: همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم هیچ اسمی بزرگتر از تراکتور نیست و آقایان باید خجالت زده باشند که مالک باشگاه در چنین وضعیت اقتصادی به تعهدات خود پایبند بوده و حتی با درخواست افزایش مبلغ قرارداد چندین بازیکن که قرارداد بلند مدت داشتند، موافقت نموده و حالا به جای قدردانی، اعتراض کرده و تیم را به حاشیه می‌برند.

او اضافه کرد: مالک باشگاه می‌توانست بر اساس قانون و طبق قرارداد تا پایان مدت قرارداد سه، چهار ساله این بازیکنان، همان مبالغ توافق شده اولیه را پرداخت کند، امّا برای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان، با افزایش چند برابری مبلغ قراردادشان موافقت کرد و آقایان اینگونه جواب محبت ایشان را دادند، این اقدام مصداق بارز نمک‌نشناسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج