۱۱۱۷۷۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آمریکا خواستار توقف حملات به اراضی اشغالی شد

وزیر خارجه ایالات متحده در گفتگو با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پیرامون وضعیت کنونی در غزه و تشدید تنشها میان اسرائیل و فلسطینیان با وی صحبت کرد.

مهر به نقل از روزنامه جروزالم پست: «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده بامداد روز پنج شنبه به وقت محلی پیرامون وضعیت کنونی در نوار غزه و تشدید تنشها میان اسرائیل و فلسطینیان با «محمود عباس» گفتگو کرد.

در این گفتگوی تلفنی، بلینکن با ابراز تسلیت به محمود عباس بابت جان باختن شماری از فلسطینیان در این درگیریها و در چشم پوشی آشکار از جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بر لزوم توقف حمله‌های راکتی به سوی اراضی اشغالی تأکید کرد.

ساعاتی پیش از این، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده روز چهارشنبه بار دیگر بر «حمایت آهنین» ایالات متحده از حقِ (!) رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود تأکید کرد.

«جان کربی» سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای ادعا کرد: «وزیر آستین حمایت قاطع وزارت دفاع [آمریکا] از حق مشروع اسرائیل برای دفاع از خود و ملت اسرائیل را بیان کرد، و پرتاب راکت‌ها از سوی حماس و سایر گروه‌های تروریستی را به شدت محکوم کرد».

از سوی دیگر، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید بدون اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی، حملات موشکی نیروهای مقاومت را که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشغالی و نوار غزه انجام می‌شود، محکوم کرد.

وی مدعی شد: «حمایت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از امنیت اسرائیل و حق مشروع آن (!) برای دفاع از خود، امری قطعی است و هرگز تغییر نمی‌کند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج