جاباما
۱۱۱۹۳۶۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

حاجیلو: در بهترین حالت ممکن است سوم شویم

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید در دربی ۹۵ شاهد اشتباهات داوری تاثیرگذار در نتیجه مسابقه بود.

ایلنا: اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید با وجود اینکه آبی پوشان در مسابقه دربی مقابل پرسپولیس استرس زیادی داشتند اما اشتباه داور روی عدم اعلام پنالتی موجب شد تا جو و جریان بازی به شکل دیگری پیش برود.

بازی دربی چطور بود؟

در دربی نود و پنجم بیشتر به جای نکات فنی شاهد درگیری، اشتباهات داوری و مسائل حاشیه ای بودیم. با اینکه انتظار می رفت دو تیم نمایش خوبی از خود از لحاظ فنی نشان دهند اما همانند اکثر دربی های گذشته این بازی هم قابلیت فنی بالایی نداشت و بیشتر اسیر حواشی و اتفاقات ناخوشایند بود. زمانی که استقلال تمرکزش را از دست داد، هم گل دریافت کرد و هم بعد از آن نتوانست به بازی برگردد، اگر چه چند موقعیت خوب را به دست آورد اما به دلیل آشفتگی و نداشتن آرامش و تمرکز نتوانست از موقعیت هایش استفاده کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

از نظر شما خط دفاعی مشکل داشت؟

بله، باز هم اشتباهات خط دفاع کار دست آبی ها داد. مدافعان استقلال نباید اجازه می دادند شهریار مغانلو به راحتی دور بزند و شوت زنی کند اما او فضای کافی را در اختیار داشت و توانست بدون حضور مدافعان استقلال ضربه خود را بزند که در ریباند آل کثیر توانست دروازه استقلال را باز کند و پرسپولیس با هم تک گل به پیروزی رسیده و به قهرمانی امیدوارتر شود. استقلال بعد از گل تا حدودی بر روی دروازه پرسپولیس فشار آورد که این موضوع طبیعی بود اما بازیکنان آنقدر پراسترس بودند که اشتباهاتشان لحظه به لحظه بیشتر می‌شد. اگر چه چند موقعیت هم به دست آوردند اما به دلیل همان استرس نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

روی صحنه پنالتی قایدی هم بحث زیادی وجود داشت؟

در جریان این بازی استقلال برتر از حریف بود و اگر قرار بود بازی برنده داشته باشد، این حق آبی پوشان بود که برنده این بازی باشند؛ و حداقل حق شاگردان مجیدی از این بازی یک امتیاز بود. داور بازی در همان دقایق اولیه یک اشتباه فاحش به ضرر استقلال کرد و پنالتی مسلم را روی قایدی نگرفت که این پنالتی می‌توانست جریان بازی را تغییر دهد. در واقع اشتباه داوری کمر استقلال را در این بازی شکست. واقعاً متاسفم برای این فوتبال که در دیداری به این مهمی که سرنوشت یک فصل در آن رقم می‌خورد شاهد چنین اشتباه بزرگی از سوی داور هستیم.

تعویض‌‌های استقلال چطور بود؟

نمی‌دانم دلیل دیر آمدن دیاباته و اسماعیلی به زمین چه بود. شاید اگر آنها زودتر به میدان می آمدند، تأثیر بیشتری در نتیجه دیدار داشتند و دیدیم که با آمدنشان چند حرکت ترکیبی انجام دادند و بر روی دروازه پرسپولیس خطرساز شدند اما دیگر زمان کافی وجود نداشت و پرسپولیس با مدیریت بازی توانست به پیروزی برسد.

درگیری‌ها هم مانند همیشه وجود داشت؟

متأسفانه درگیری در فوتبال ما دیگر عادی شده است. هفته پیش در اصفهان، روز جمعه در تهران و معلوم نیست درگیری بعدی در کدام بازی اتفاق بیفتد. این درگیری ها نشان می‌دهد که هنوز تا حرفه ای شدن راه طولانی در ییش داریم و تنها مدعی حرفه ای بودن هستیم.

شانس قهرمانی استقلال را هم از دست رفت؟

طبیعی است این میزان فاصله امتیاز در مقایسه با هفته‌های باقی مانده از لیگ برتر نشان می‌دهد که نباید شانس زیادی برای قهرمانی استقلال قائل بود و ما نباید امید واهی به هوادار بدهیم. ما در بهترین حالت ممکن است در پایان این فصل رتبه سوم را به دست آوریم، مگر آنکه اتفاق عجیبی را در ادامه مسابقات شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب حاجیلو.شما هستید.نمیگزارید.
      استقلال.ترقی کند.تا شماها هستید
      این استقلال.به این روزهست.اقایان
      پیش.کسوتها.استقلال.به حال خوش
      بگذارید.ولی این را بگویم.که مجیدی
      بدرد.استقلال نمی خورد.استقلال رانابود
      میکند

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی قدیمی

        هورا هورا کیسه به سومی هم خوشحاله هورا چقدر سوزش دارید کیسه

    • معراج عبدالهی

      هههه،هورا ،ایرادنمیگیریم از
      هوراگفتن خردسال،خردسالها
      بخاطرپفک وچیپس هورا
      میگن

    • رامهر

      سوم هم نمیشه بیچاره ها به سومی هم راضین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج