۱۱۱۹۴۲۴
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

نامزدی برخی اعضای دولت با هماهنگی روحانی؟

سخنگوی دولت با بیان اینکه ثبت نام برخی از اعضای دولت در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم شخصی بوده است، گفت: به همه مراکز روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بخشنامه کردیم تا از هر گونه فعالیتی که شائبه حمایت و سوگیری انتخاباتی داشته باشد پرهیز کنند.

ایرنا: سخنگوی دولت با بیان اینکه ثبت نام برخی از اعضای دولت در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم شخصی بوده است، گفت: به همه مراکز روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بخشنامه کردیم تا از هر گونه فعالیتی که شائبه حمایت و سوگیری انتخاباتی داشته باشد پرهیز کنند.

«علی ربیعی» روز سه شنبه در نشست خبری درباره کاندیداتوری برخی اعضای هیات دولت و اینکه آیا این امر با هماهنگی رییس جمهوری بوده و آیا دستورالعملی برای منع تبلیغات کاندیداها ابلاغ شده است یا نه گفت: ثبت نام اعضای دولت در انتخابات تصمیم تشکیلاتی نبود و هر کدام از این افراد به خواست شخصی وارد انتخابات شدند. یقین دارم برای ثبت نام نه با هم هماهنگ کردند و نه از اقدام هم مطلع بودند و من مطلع‌ترین آدم در این زمینه هستم و با تک تک اعضا در حال گفت و گوی دائمی بودم.

وی این اظهارات را قضاوت نادرستی عنوان کرد و درباره منع حمایت اعضای دولت به کاندیداها گفت: درباره منع حمایت اعضای دولت از کاندیداها، قانون انتخابات و آیین‌نامه مربوط به آن حکم و این قانون کاملا واضح و روشن است. دولت خود را متعهد به اجرای کامل قانون می‌داند و در راستای تحقق هدف مشارکت حداکثری و با توجه به شرایط کرونایی تلاش دارد تا انتخاباتی برگزار کند که در کنار مشارکت حداکثری، حافظ سلامت جسمی مردم هم باشد.

ربیعی گفت: به همه مراکز روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بخشنامه کردیم تا از هر گونه فعالیتی که شائبه حمایت و سوگیری انتخاباتی داشته باشد پرهیز کنند. همه ارکان و رسانه‌هایی که مستقیم و غیرمستقیم از پول بیت‌المال استفاده می‌کنند و همچنین سازمان‌ها و تریبون‌های عمومی باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند. متاسفانه سابقه خوبی در این زمینه در ذهن وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای ربیع کم،دروغ بگو مردم شماها را شناختند. ار بس دروغ می گی حال مردم بهم می خوره.
      تو امتحانت را در برنامه کشتی شانجی دادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج