۱۱۱۹۵۱۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نشست مشترک شورای وحدت و ائتلاف برگزار شد

سخنگوی شورای وحدت از برگزاری نشست مشترک شورای وحدت و ائتلاف خبر داد و گفت: در این نشست بر حمایت همه جانبه و مشترک از کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات تاکید کردیم.

خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای وحدت از برگزاری نشست مشترک شورای وحدت و ائتلاف خبر داد و گفت: در این نشست بر حمایت همه جانبه و مشترک از کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات تاکید کردیم.

در راستای ارتقای زمینه‌های وحدت و همگرایی بین نیروهای ارزشی و انقلابی، نمایندگان شورای وحدت و شورای ائتلاف امروز( سه شنبه) در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز جلسه مشترکی برگزار کردند.

در این نشست که باحضور مهدی چمران و پرویز سروری از اعضای شورای ائتلاف، حجت الاسلام موسی پور مسئول امور اجرایی انتخابات شوراها و منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت برگزار شد، در خصوص راهکارهای نزدیک شدن اقدامات عملیاتی برای برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد بحث و بررسی شد.

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در خصوص دیگر مفاد جلسه و مباحث مطرح شده، گفت: در این جلسه مشترک، طرفین با اشاره به لزوم تقویت وحدت و همگرایی در آستانه انتخابات، بر حمایت همه جانبه و مشترک از کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند و همچنین برای ارائه لیست واحد و مشترک برای شورای شهر تهران مقرر شد پیشنهادات مطرح شده در سریع ترین زمان بررسی و نتیجه نهایی اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج