۱۱۱۹۹۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شکست تاتنهام و پیروزی اورتون در لیگ جزیره

دیدار‌های هفته ماقبل آخر لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست خانگی تاتنهام مقابل استون‌ویلا و پیروزی اورتون در گودیسون پارک دنبال شد.

تسنیم: دیدار‌های هفته ماقبل آخر لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست خانگی تاتنهام مقابل استون‌ویلا و پیروزی اورتون در گودیسون پارک دنبال شد.

در آخرین شب از بازی‌های هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (چهارشنبه) سه بازی برگزار شد که در پایان آنها اورتون و نیوکاسل پیروز شدند و تاتنهام تن به شکست داد.

شکست تاتنهام و پیروزی اورتون در لیگ جزیره

در ورزشگاه وایت‌هارت لین شهر لندن، تاتنهام در آخرین بازی خانگی‌اش در این فصل لیگ برتر انگلیس، با نتیجه 2 بر یک مغلوب استون‌ویلا شد.

در این بازی نخست استیون برگوین در دقیقه هشتم تاتنهام را پیش انداخت اما در دقیقه 20 گل به خودی هم‌تیمی او سرخیو رگیلون کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 39 نیز اولی واتکینز گل برتری استون‌ویلا را به ثمر رساند. تاتنهام با قبول این شکست با 59 امتیاز فعلاً در رده ششم باقی می‌ماند اما ممکن است این رده را هم در همین هفته از رقابت‌ها از دست بدهد. استون‌ویلا اما با این پیروزی 52 امتیازی شد و با توجه به اختلافش با تیم‌های قبل و بعد خود تحت هر شرایطی فصل را در رده یازدهم به پایان خواهد رساند.

اما تیم اورتون هم در آخرین بازی خانگی‌اش موفق شد ولورهمپتون را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. تنها گل این بازی در دقیقه 48 توسط ریچارلیسون به ثمر رسید. اورتون با کسب هفدهمین پیروزی‌اش در این فص، با 59 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کرد و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ اروپا افزایش داد. تیم ولورهمپتون نیز با 45 امتیازی که داشت فعلاً در جایگاه دوازدهم جدول باقی می‌ماند.

در دیگر بازی نیز تیم نیوکاسل با تک گل جو ویلاک در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه نخست، میهمان قعر جدولی و سقوط کرده‌اش شفیلدیونایتد را شکست داد تا 42 امتیازی شود و به رده پانزدهم جدول صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج