۱۱۲۱۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دیدار غیر‌منتظره ۲ چهره مشهور در «سورنتو»!

دو چهره سر‌شناس موسیقی پاپ کشورمان، پس از سال‌ها بار دیگر در یک ملاقات غیر‌منتظره، در کنار هم قرار گرفتند.

موسیقی ما: دو چهره سر‌شناس موسیقی پاپ کشورمان، پس از سال‌ها بار دیگر در یک ملاقات غیر‌منتظره، در کنار هم قرار گرفتند.

رضا صادقی و سیروان خسروی که پس از حاشیه‌های انتشار آلبوم «وایسا دنیا» و گفتگو‌ها و اظهار‌نظر‌های مختلف درباره آن آلبوم، بار دیگر در یک ملاقات غیر‌منتظره و کاملا اتفاقی خاطرات سال‌های دور خود را مرور کردند.

صادقی درباره این ملاقات که پس از سال‌ها اتفاق می‌افتاد گفت: «برای انجام برخی امور شخصی به خیابان سورنتو تهران رفته بودم و وقتی در حال تعمیر وسایل ماشین‌ام بودم، زانیار را دیدم و با هم خوش و بش کردیم. من و زانیار همیشه با هم رابطه قوی و خوبی داشتیم و بعد از دقایقی متوجه شدم سیروان هم در‌‌ همان حوالی است و پس از سال‌ها با هم ملاقات کردیم.»

دیدار غیر‌منتظره 2 چهره مشهور در «سورنتو»!

خواننده آلبوم «همین...» در ادامه افزود: «ماجرای من وسیروان مثل دریای سرخ و دریای سیاه است. خیلی‌ها فکر می‌کنند که بین ما مشکلی هست ولی واقعا وقتی به هم رسیدیم به جز گپ و گفتی دوستانه و خوشحالی از دیدن یک دوست قدیمی، چیز دیگری نبود.»

وی در انتهای صحبت‌های خود نیز گفت: «قرار است به نمایندگی از از اهالی موسیقی پاپ من و سیروان خسروی جلساتی را با مسئولین ارشد موسیقی کشور برگزار کنیم و قطعا در هفته‌های آینده اخبار این جلسات را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.»

صادقی همچنین درباره زمزمه‌هایی مبنی بر حل شدن مشکلاتش با شرکت طرف قرار داد قبلی خود و اجرای قطعات پر خاطره‌اش در کنسرت تهران گفت: «بله خوشبختانه فعلا مشکلات بر طرف شده و در کنسرت تهران وایسا دنیا، تو با منی، دیگه مشکی نمی‌پوشم، چراغا رو خاموش کن، ممنونم و... را اجرا خواهیم کرد و قطعا شب ویژه‌ای را برای دوستان ساده و صبورم به ارمغان خواهیم آورد. همین جا تشکر می‌کنم از مدیریت شرکت ایران‌گام آقای حسین‌خانی و امیدوارم کنسرت تهران مقدمه‌ای باشد برای موفقیت‌های بعدی.»

گفتنی‌ست کنسرت این خواننده در تهران در تاریخ ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و به همت موسسه «آوای هنر» برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج