۱۱۲۲۵۷۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

محمدخانی: پرسپولیس، قهرمانی پنجم را می‌آورد

ناصر محمدخانی، مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص شرایط سرخپوشان و رقابت حساس‌شان با سپاهان برای قهرمانی با ایران‌ورزشی نقطه نظرات خود را بیان کرده است.

ایران ورزشی: ناصر محمدخانی، مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص شرایط سرخپوشان و رقابت حساس‌شان با سپاهان برای قهرمانی با ایران‌ورزشی نقطه نظرات خود را بیان کرده است.

بعضی از پیشکسوتان نسبت به بعضی از بازی‌های سپاهان و نتایجش مقابل رقبایش انتقادات شدیدی را مطرح ساخته‌اند.

من اینطور جواب شما را می‌دهم که سپاهان مقابل مس رفسنجان و آلومینیوم اراک با نتایجی پر گل آنها را شکست داد، با این وجود من اتهامی به سپاهان نمی‌زنم چون معتقدم خودشان می‌دانند و خدای خودشان از همین رو من اتهام نمی‌زنم و همه چیز را به وجدان بازیکنان واگذار می‌کنم. از سوی دیگر ما نباید کاری به بازی‌های سپاهان داشته باشیم و کار خودمان را انجام دهیم. پرسپولیس باید بازی به بازی پیش برود و در هر بازی هم سه امتیاز را کسب کند. قطعاً در چنین شرایطی اگر سرخپوشان بازی‌های خودشان را ببرند بالاخره سپاهان هم امتیاز از دست می‌دهد و دوباره پرسپولیس به تنهایی در صدر قرار می‌گیرد.

استقلال هم هنوز روی کاغذ شانس دارد؟

من معتقدم استقلال شانس خیلی کمی برای قهرمانی لیگ دارد و بیشترین شانس‌اش در لیگ برتر برای عنوان سومی و کسب سهمیه است.

در حالی از شرایط پرسپولیس برای قهرمانی حرف می‌زنید که سپاهان هنوز به لحاظ تفاضل و گل زده نسبت به پرسپولیس شرایط بهتری دارد!

هنوز بازی‌های نسبتاً زیادی باقی مانده و ما اگر خودمان باشیم و بازی‌هایمان را ببریم کارمان به تفاضل گل و گل‌شماری بیشتر نخواهد کشید. از همین رو با توجه به قدرت تیم‌مان و کادر فنی خوبی که بالای سر پرسپولیس قراردارند و عالی تیم را هدایت می‌کنند، اطمینان دارم و به خلاقیت و حضور متعدد بازیکنان خیلی خوشبین هستم.

پرسپولیس بازی‌های سختی مانند بازی با فولاد را پیش رو دارد که در اهواز کار برای امتیاز گرفتن سرخپوشان سخت و دشوار است؟

نه من چنین نظری ندارم و اتفاقاً معتقدم که پرسپولیس مقابل رقیبان قدر و قدرتمند بهتر بازی می‌کند و آنها را شکست خواهد داد. پرسپولیس امسال خصوصاً در نیم فصل خیلی خوب بازیکن گرفته و تقویت شده است. از همین رو من به تیم پرسپولیس با پتانسیل بالای فنی‌اش خیلی امیدوارم.

در رابطه با تعدد دعوت بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی چه نظری دارید؟

من فکر می‌کنم جدا از بازیکنانی که دعوت شده‌اند، بازیکنانی مانند حامد لک و شهریار مغانلو و یکی دو بازیکن دیگر هم بودند که استحقاق دعوت شدن به تیم ملی را داشتند و در بازی‌های حساس می‌توانستند در تیم ملی به خوبی ایفای نقش کنند.

در رابطه با زوج خط حمله پرسپولیس، بهترین زوج خط حمله را چه بازیکنانی می‌دانید؟

عبدی بازیکن خوبی است و آینده بسیار خوبی را پیش رو دارد چه بسا که گل‌های حساسی هم برای پرسپولیس در بازی‌های لیگ قهرمانان زده است اما با این وجود، من حضور عیسی و شهریار مغانلو را برای خط حمله مناسب‌تر می‌دانم.

در خصوص آرای داده شده و احکامی که از سوی کمیته انضباطی علیه پرسپولیس صادر شد، چه نظری دارید؟

من فکر می‌کنم بعد از اینکه استقلالی‌ها در نتیجه عقب افتادند، از خدایشان بود که اتفاقی رخ دهد و بازی به جنجال کشیده شود. به همین دلیل در نیمکت‌شان آن درگیری پیش آمد و متأسفانه گریبان پرسپولیس را هم گرفت، که با بزرگی آقا کریم خاتمه پیدا کرد و کار به جاهای باریکی نکشید. جدا از اینها من درباره اتفاقات اصفهان هم بسیار ناراحتم و معتقدم وقتی آنقدر پرسپولیس را در اصفهان اذیت می‌کنند و حریفش نمی‌شوند و آنطور از سوی باشگاه سپاهان اقدامات سازمان یافته علیه پرسپولیس طراحی می‌کنند تا به تیم ضربه روحی وارد کنند، چرا کمیته انضباطی با باشگاه سپاهان برخورد نمی‌کند و همه چیز با گفتن این چند جمله که خاطیان نارنجک‌انداز دستگیر شده‌اند تمام می‌شود.

در خصوص حریف آسیایی پرسپولیس، تاجیکستان چه نظری دارید؟

تیم تاجیکستانی در مرحله گروهی خوب کار کرد و الهلال و سایر حریفانش را شکست داد اما این تیم حریف پرسپولیس نمی‌شود چون حد و اندازه فوتبال تاجیکستان در حد ایران و نایب قهرمان آسیا نیست و من مانند مسابقات داخلی که خیلی به قهرمانی پنجم پرسپولیس امیدوارم به مسابقات آسیایی و ان‌شاءالله قهرمانی پرسپولیس هم در آن رقابت‌ها خیلی خوشبینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تیارا رفیعی

      بلع که قهرمانی پنجم و حتی ششمشم میاره

    • بدون نام

      این همه پیشکسوت ، چه دلیلی داره شما با این شخص همیشه مصاحبه میکنید، اون هم شمایی که اینقد اخلاق گرا هستید و همه سلبریتی ها متهم میکنید، مشخص شد که انتقادهاتون از سر دشمنی و حسادته

    • بدون نام

      ها با داوریا و فدراسیون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج