۱۱۲۲۸۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توماس توخل: قادر به بیان احساساتم نیستم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد حالا و بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان آماده تمدید قرارداد با این باشگاه است.

ورزش سه: توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد حالا و بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان آماده تمدید قرارداد با این باشگاه است.

توماس توخل در اولین فصل حضور خود روی نیمکت چلسی دست به کاری تاریخی و بزرگ زده و موفق به فتح لیگ قهرمانان شد. چلسی امشب با تک گل کای هاورتز سیتی را مغلوب کرده و به این موفقیت بزرگ دست یافت. توماس توخل در پایان این دیدار به شدت ابراز خوشحالی کرده و اذعان داشت قادر به بیان احساسات خود نیست.

توماس توخل: قادر به بیان احساساتم نیستم

توماس توخل گفت: "تقسیم این حس با دیگران فوق العاده است. بالاخره موفق به انجام این کار شدیم و نمی دانم احساس خود را چگونه بیان کنم. بسیار خوشحال بودن که برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده ام و این دستاورد حس خاص و متفاوتی برایم داشت. بازیکنان چلسی امشب مصمم به پیروزی در این مسابقه و فتح عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان بودند.

ما می خواستیم شرایط را برای سیتی دشوار بسازیم و من همه را تشویق کردن که قدمی به سمت جلو برداشته، شجاع تر شوند و ضد حمله های خطرناکی روی دروازه سیتی خلق کنند. دیدار امشب بسیار سخت و فیزیکی بود و بازیکنان چلسی باید به یکدیگر کمک می کردند.

این یک موفقیت فوق العاده است و من به همه تبریک می گویم. ما می دانیم که امروز برای غلبه بر این احساسات و داشتن شانس پیروزی در این مسابقه، به عملکردی سطح بالا نیاز داشتیم. این همان کاری است که ما انجام دادیم و من نمی دانم چه باید بگویم.

نمی توانم از بازیکنی به صورت انفرادی تعریف بکنم، بازیکانم نگرش فوق العاده ای در امور دفاعی داشتند. ما در اوایل بازی تیاگو سیلوا را از دست داد و تغییراتی ایجاد کردیم که شرایط را دشوار ساخت، اما ما در مجموع شجاع و دائما فعال بودیم.

من انتظار داشتم فرناندینیو در ترکیب ثابت قرار بگیرد، اما پپ گواردیولا ترکیب هجومی و کاملا فنی را انتخاب کرد. اما کم و بیش انتظار موارد دیگر را داشتیم. وقتی در دورتموند قهرمان شدم، در اولین تمرین بعدی جاه طلبی من کمتر نشد. البته اکنون وقت آن است که برای چند روز جشن گرفته و لذت ببریم، همچنین اکنون زمان آن است که به فکر و تامل در مورد آینده بپردازیم.

ما گروهی که واقعا می توانند به خوبی دفاع کنند و این بخش بزرگی از فوتبال بوده و همه ابهامات یک مسابقه را حل می کند. اگرچه 100 درصد مطمئن نیستم، اما شاید باید آماده شوم که با این پیروزی قرارداد جدیدی را امضا کنم. ما هنوز برای رفع فاصله با تیم های برتر کار زیادی پیش رو داریم و من اینجا هستم تا چنین کاری را انجام دهم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج