جاباما
۱۱۲۳۴۷۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فیاپف به جشنواره جهانی فیلم فجر خوش‌آمد گفت

فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) با انتشار متنی در توئیتر پیوستن جشنواره جهانی فیلم فجر را به جمع ۱۵ جشنواره برتر این اتحادیه خوشامد گفت.

خبرگزاری ایسنا: فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) با انتشار متنی در توئیتر پیوستن جشنواره جهانی فیلم فجر را به جمع ۱۵ جشنواره برتر این اتحادیه خوشامد گفت.

فیاپف به جشنواره جهانی فیلم فجر خوش‌آمد گفت

بعد از پیوستن جشنواره جهانی فیلم فجر به فیاپف واکنش‌ها به این اتفاق در میان هنرمندان و سینماگران سرشناس ایران کم نبوده است، اما یکی از تازه‌ترین واکنش‌ها به خبر از سوی صفحه توییتر فیاپف است.

در پستی که اخیرا در این صفحه منتشر شده آمده است: «فیاپف به جشنواره جهانی فیلم فجر، رویداد سینمایی بزرگ ایران، به عنوان عضو جدید جشنواره‌های فیلم رقابتیِ خوشامد می‌گوید.»

محمدمهدی عسگرپور روز چهارشنبه پنجم خردادماه در مراسم آغاز رسمی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد این رویداد سینمایی به جمع ۱۵ جشنواره الف جهانی پیوسته است و در ادامه خبر مشترک دبیر جشنواره و «فلورانس ژیرو» مدیر امور جشنواره‌های فیاپف درباره این اتفاق منتشر شد.

جشنواره جهانی فیلم فجر در کنار جشنواره های معتبر سینمایی کن (فرانسه)، برلین (آلمان)، ونیز (ایتالیا) ، کارلووی واری (جمهوری چک)، لوکارنو (سوئیس)، توکیو (ژاپن)، مسکو (روسیه)، سن سباستین (اسپانیا)، شانگهای (چین)، ورشو (لهستان)، قاهره (مصر)، تالین (استونی)، هند (هند) و ما دل پلاتا (آرژانتین) قرار می‌گیرد که در جمع ۱۵ جشنواره رقابتی و غیرتخصصی مورد تایید فدراسیون بین المللی انجمن تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) قرار می‌گیرد.

جشنواره فیلم مونترال کانادا که تنها نماینده آمریکا در جمع جشنواره های رقابتی آمریکای شمالی در فهرست فیاپف بود از سال ۲۰۱۹ به بعد به دلیل مشکلات مدیرتی و مالی برگزار نشده است.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج