۱۱۲۳۷۴۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فریبا: دم رفتن، آخرین ضربه را هم به استقلال زدند!

پیشکسوت استقلال می‌گوید بازیکنان این تیم درجه یک هستند، اما توازنی بین خطوط وجود ندارد.

ورزش سه: این روزها اخبار زیادی از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد. بعد از قضیه خصوصی‌سازی حالا نوبت به استعفای دسته جمعی هیئت مدیره باشگاه رسیده است.

بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال در این خصوص به خبرنگار ما گفت: چه بگویم؟ دیده اید که یکسری جاها آدم تعجب می‌کند؟ در حال حاضر ما تعجب کرده ایم و نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است و حقیقت را نمی دانیم و یک سری چیزها شنیده‌ایم و اصل داستان را نمی دانیم. در هر صورت برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خیلی بد است که چنین اتفاقی بیفتد. از آن طرف بحث فروش ۱۰ درصدی سهام استقلال هم مطرح شد، من فکر می‌کنم که دم رفتن می‌خواهند ضربه آخر را هم بزنند و بعد بروند! خوشبختانه فروش ۱۰ درصدی منتفی شده چون مخالفت های زیادی انجام شد.

بازیکن اسبق استقلال در همین باره ادامه داد: به نظر من شرایط به شکلی است که ممکن است باز هم این داستان ها به وزارت وصل شود ولی من خبر دقیقی ندارم. در حال حاضر هیئت مدیره باید زودتر پاسخ بدهد مگر می شود که ۵ نفر علیه یک نفر باشد؟ باید یک کاری درست تمام شود. ۷ بازی مانده و هنوز قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم و باید این شرایط بد هرچه زودتر تمام شود و تکلیف را روشن کنند.

وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: بعد از استعفای دسته‌جمعی معلوم نیست این آقایان رفتند یا سر کارشان هستند؟ قانونا وقتی وزیر می گوید من این استعفا را قبول نمی‌کنم آنها باید به سر کارشان برگردند یا می توانند بروند؟ من نمی فهمم یعنی چه ؟ آنها با این ذهنیت و طرز تفکر بخواهد برگردند آیا کمکی می تواغند بکنند یا خیر؟ در هر صورت این آسیب به استقلال، هواداران و به من پیشکسوت میخورد. هرچقدر هم بچه‌ها و کادر فنی همت کنند این آسیب غیرقابل جبران است.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد اینکه خیلی ها اعتقاد دارند باید یکسری مسائل را کمیته فنی انجام دهند نیز گفت: کدام کمیته فنی؟ مگر کمیته فنی داریم ؟ همه جای دنیا دارند ولی اینجا نداریم. به قول علی پروین در این مملکت کمیته فنی و مشاور یعنی کشک! برای مثال بازیکنانی که پارسال جذب شده اند در زماقن قرارداد بستند که مربی بالا سر استقلال نبود و کمیته فنی هم که نداشتند، چه کسی تشخیص داده بازیکنی که می آید به درد تیم ما می خورد؟ من منظورم خود بازیکن نیست بلکه چیدمان استقلال مشکل دارد.

فریبا افزود: تمام بازیکنانی که امسال جذب شدند از نظر من خوب و درجه یک هستند و فاصله شان با هم خیلی کم است ولی شما ببینید هفت هافبک وسط داریم ولی وینگر نداریم . الان هافبکهای وسط را برای شما بشمارم؟ ریگی، مهدی پور، اسماعیلی، رضاوندو ... حالا وینگر ها را بشماریم ؟ اصلا شما وینگری در استقلال سراغ دارید؟ در این بین فقط بابک مرادی وینگر است و مدام مجبور هستند وریا را یک خط جلو ببرند یا قایدی را به سمت چپ انتقال دهند، مجبوریم نادری و یا میلیچ را سمت چپ قرار دهیم و هیچ کدام اختصاصی وینگر نیستند.

وی در پایان گفت: نبود کمیته فنی در آن زمان باعث شد که این اتفاق بیفتد. اگر کمیته فنی بود و سه، چهار نفر که وارد به کار بودند در آن قرار داشتند تشخیص می دادند که یک تیمی که این همه هافبک وسط دارد چطور وینگری جذب نکرده است ؟ امیدواریم امسال به خوشی تمام شود و ما قهرمان جام حذفی شویم و فصل بعد هم آقای مجیدی خودش می تواند یار هایی که می خواهد را جذب کند و وزن تیممان از نظر گرفتن یار درست می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر کارشناس واقعی هستین ،فنی در مورد خریدای سرمربی بحث کن.نه بگی وزیر ضربه زد

    • بدون نام

      یه سری کارشناس فقط بلدم بلدم رو خوب یاد گرفتن.حالا وقتی همینا میان جز کادر فنی میرن به قولشون پنج تا هافبک وسط میخرن و وزیر میشه پرسپولیسی

    • بی نام

      باور کنید اگه بابا مسعود و دار دستش می تونستن استقلال و منحل میکردن دیگه خسته شدیم از بس حاشیه برا این تیم درست شد بابا مگه متولی دو تیم پرسپولیس و استقلال وزارت ورزش نیست چرا باید همیشه حاشیه امن مال پرسپولیس باشه حمایت که شاخ و دم نداره

    • بدون نام

      کاملا حرفش درسته

    • بدون نام

      تازمانی که این مفت خورها یعنی وزارت ورزش مالک این دو باشگاه بزرگ هستند ودرامد باشگاه راچپاول میکنند ومیدانند اگر این دو باشگاه واگزار شوند باید کاسه گدایی بهدست گیرند فوتبال ایران روبه نابودی خواهد رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم حرف حساب زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج