۱۱۲۳۸۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پرداخت غرامت به برخی از خانواده‌های پرواز ۷۵۲

معاون وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با مقامات ایکائو اعلام کرد که تاکنون تعدادی از خانواده‌های جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی غرامت دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: «محسن بهاروند» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه امروز (سه‌شنبه) در آستانه سومین دور مذاکرات دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و اوکراین در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی و نشست آتی شورای ایکائو، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف از طریق ویدئو کنفرانس با مقامات سازمان بین‌المللی هوانوردی (ایکائو) گفت‌وگو کرد.

بهاروند با اشاره به همکاری‌های مناسب و حرفه‌ای جمهوری اسلامی ایران با ایکائو، از تعامل و مناسبات موثر و دریافت مشاوره‌های فنی کارشناسان ایکائو در زمینه تهیه گزارش فنی سانحه هواپیمای اوکراینی تشکر و قدردانی کرد.

* تاکنون تعدادی از خانواده‌های جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی غرامت دریافت کرده‌اند

در ادامه این گفت‌وگو، وی گزارشی از فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص هواپیمای اوکراینی از جمله بررسی فنی سانحه، پیگیری ابعاد کیفری و همچنین ضمن همدردی با خانواده‌های جانباختگان در خصوص چگونگی پرداخت به آن‌ها ارائه کرد. طبق این گزارش، تاکنون تعدادی از خانواده‌های جانباختگان غرامت را دریافت کرده‌اند.

«سالواتوره شیاکیتانو» رئیس شورای ایکائو ضمن قدردانی از فعالیت‌های ایران در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی، بر جایگاه فنی شورای ایکائو و پرهیز از هرگونه ملاحظات سیاسی تاکید کرد.

وی از عزم جدی ایران برای تقویت فعالیت‌های فنی معطوف به ایمنی هوانوردی قدردانی کرد.

همچنین خانم «فانگ هیو» دبیرکل ایکائو از اقدامات جمهوری اسلامی ایران راجع به سانحه هواپیمای اوکراینی تشکر و بر لزوم ادامه همکاری‌ها و رایزنی‌های فنی ایکائو تاکید کرد.

در پایان این گفت‌وگو محسن بهاروند با تشکر از برگزاری جلسه مشترک بین ایران و ایکائو، بر تقویت تعاملات فیمابین تاکید و از ابتکارات ایکائو از جمله ابتکار «آسمان امن‌تر» حمایت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج