۱۱۲۴۳۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روشن: به موفقیت تیم ملی خوشبین هستم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به موفقیت تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی خوشبین هستم.

ایرنا: حسن روشن در خصوص دیدار امروز ایران و هنگ کنگ در چارچوب انتخابی جام جهانی اظهار داشت: مسلم است که تیم ما از هنگ کنگ بهتر است و شانس ما برای پیروزی در این بازی بسیار زیاد است. منتها غیر از بازی با هنگ کنگ، دیدار با بحرین و عراق بسیار مهم است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که به موفقیت تیم ملی در مسابقات بحرین بسیار خوشبین هستم. ما تیم پرقدرتی داریم و بازیکنانی داریم که هر کدام می توانند به تنهایی نتیجه یک بازی بزرگ را رقم بزنند، به خاطر همین خیلی به موفقیت تیم ملی امید دارم.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که باعث می شود به نتیجه گیری تیم ملی امید داشته باشم عدم برگزاری بازی دوستانه است. من فکر می‌کنم همین مسئله باعث می شود که بازیکنان برای دیدار رسمی حریص تر باشند و با انگیزه کامل به زمین بروند.

روشن در خصوص دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم گفت: چیزی که در اسکوچیچ به نظرم خوب آمد این است که اهل جنجال نیست و بر خلاف کیروش سر و صدا کردن را دوست ندارد. همین باعث می شود تا چنین روحیه ای در تیم ملی هم حفظ شود و بازیکنان درگیر مسائل حاشیه ای نشوند.

وی در خصوص شرایط خط حمله تیم ملی اظهار داشت: مسلما یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ فوتبال ایران را تیم ملی در حال حاضر دارد. بازیکنانی در خط حمله بازی می کند که هر کدام در تیم های باشگاهی خود بی نظیر هستند. هم لژیونرها و هم بازیکنان داخلی که در خط حمله به تیم ملی دعوت شدند کاملاً تاثیرگذار هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در پاسخ به این سوال که به نظرش تیم ملی چقدر شانس برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی دارد؟ تاکید کرد: ما شانس بسیار بالایی برای صعود داریم، درست است که الان در رده سوم جدول هستیم اما کاملاً شرایط این را داریم که هر چهار مسابقه آینده را ببریم و با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم.

گفتنی است ملی پوشان فوتبال کشورمان پنجشنبه ۱۳ خرداد در منامه به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ کنگ خواهند رفت. ۱۷ خرداد نیز رو در روی بحرین قرار خواهند گرفت و جمعه ۲۱ خرداد نیز باید به مصاف کامبوج بروند. آخرین بازی ایران نیز در این مرحله ۲۵ خردادماه و برابر عراق خواهد بود.

در حال حاضر تیم های عراق، بحرین و ایران با ۱۱، ۹ و ۶ امتیاز به ترتیب تیم های اول تا سوم هستند و هنگ کنگ و کامبوج نیز با ۵ و یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج