۱۱۲۶۲۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ایران - کامبوج؛ تیم در سایه به میدان می‌رود

تیم ملی در سومین دیدار خود در منامه به دیدار کامبوج می‌رود. تیمی که تا به اینجای کار تنها یک امتیاز اندوخته و به طور حتم در پایان بازی‌ها تیم آخر گروه c لقب خواهد گرفت.

خبرورزشی: به ظاهر بازی آسانی پیش روی تیم ملی است اما این بازی یک فرصت خوب برای آماده سازی تیم در سایه است. اسکوچیچ در یک تصمیم درست می خواهد در این بازی به نفراتی میدان دهد که پیش‌تر کمتر در ترکیب تیم ملی به میدان آمده اند تا نفرات اصلی برای بازی با عراق استراحت کنند؛ مسابقه ای که روز سه شنبه برگزار می شود و تیم ملی در صورت برتری در این بازی به عنوان تیم نخست راهی دور بعد بازی‌های مقدماتی می‌شود.

در این دیدار تیم ملی در سایه باید همانند تیم ملی اصلی بازی کند. پرتوان و با انگیزه و روی تاکتیک از پیش تعیین شده اصرار ورزد. بدون غرور و بدون پرداخت به حاشیه‌ها.

یک بازی خوب برای اینکه تیم دوم هم در شرایط ایده آل و مسابقه قرار گیرد و حتی فرصت خوبی برای اینکه نفرات ذخیره دیدگاه اسکوچیچ را نسبت به خود تغییر دهند.

برتری در برابر کامبوج با نتیجه ای بهتر از نتیجه ای که تیم عراق در برابر این تیم به دست آورد هراس را به اردوی تیم حریف خواهد برد و این پیش از بازی با عراق به سود ماست.

در بازی رفت تیم ملی با نتیجه ۱۴-۰ به برتری رسید. شرایط برای تکرار این نتیجه مهیا نیست به این خاطر که تیم ملی در شرایط آب و هوایی گرم و شرجی منامه به میدان می‌رود و این کار را برای ملی پوشان سخت خواهد کرد و سرعت تیمی بازی تیم ملی را پایین می‌آورد. این خیلی جای نقد و ناراحتی ندارد همان طور که تیم ملی در دور برگشت بازی‌ها شرایط را تغییر داد و در برابر بحرین به نتیجه‌ای بهتر از بازی دور رفت دست پیدا کرد.

بازی با بحرین و نتیجه آن را باید فراموش کنیم. این برد نباید بهانه‌ای برای غرور حتی در بازی با کامبوج باشد. تیم ملی هم چنان باید تشنه موفقیت باشد و ماموریت اصلی در این مرحله زمانی به پایان می رسد که تیم ملی جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده باشد.

الان وقت شادی نیست. وقت برنامه ریزی برای یک بازی خوب در برابر کامبوج و در ادامه عراق است تا در نهایت به عنوان تیم نخست گروه راهی دور بعد بازی‌ها شویم.

البته تیمی که در برابر کامبوج به میدان می رود همانند تیم اصلی است. این هم تیم ملی است و از تیم دوم یا تیم در سایه هم انتظار یک بازی خوب و شکوهمند داریم. یک فوتبال با برنامه. البته همه آنهایی که در لیست تیم ملی قرار گرفته اند شایسته حضور در ترکیب ثابت تیم هستند و در بازی با کامبوج قرار است از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج