۱۱۲۶۴۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واعظی: تجربه بیرانوند فاکتور مثبت تیم ملی است

دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییر دروازه بان تیم ملی در این مقطع کار چندان منطقی نبود چرا که تجربه بیرانوند می‌تواند به ما کمک کند.

ایرنا: دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییر دروازه بان تیم ملی در این مقطع کار چندان منطقی نبود چرا که تجربه بیرانوند می‌تواند به ما کمک کند.

مهدی واعظی در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات انتخابی مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا روی فوتبال دنیا به ویژه آسیا تاثیر زیادی گذاشته و همین شرایط موجب شد تا تیم ملی بر خلاف سایر تیم‌ها بازی تدارکاتی نداشته باشد. با این حال ما در گام نخست توانستیم هنگ کنگ را از پیش رو برداریم و در بازی مهم با بحرین هم بهترین نتیجه را گرفتیم.

وی افزود: در بازی با بحرین هم بازیکنان عملکرد خیلی خوبی را ارائه دادند. آنها ابتدا در نیمه اول بازی را کنترل کردند تا بحرین را محک بزنند و در نیمه دوم برنامه‌هایشان را برای گلزنی در زمین اجرا کردند و در نهایت هم با نتیجه‌ای دلچسب بازی را با برتری پشت سر گذاشتند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی اضافه کرد: علیرضا دروازه بان خوبی است و تجربه او فاکتور بسیار مثبت و مهمی در تیم ملی محسوب می شود. شاید در ۲ دیدار گذشته موقعیت چندانی روی دروازه ما خلق نشده اما خروج های او، ارتباط او با مدافعان و ... موجب شده تا دلمان از دروازه تیم ملی گرم باشد.

« پیش از مسابقات خیلی ها معتقد بودند به خاطر وضعیت نه چندان خوب علیرضا بیرانوند در باشگاهش بهتر است امیر عابدزاده پس از درخشش در پرتغال درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد.» واعظی در پاسخ به این پرسش اضافه کرد: تیم ملی ما بازی تدارکاتی زیادی نداشته است. در این شرایط ممکن است یک سرمایه ما بسوزد. در چنین شرایطی فقط فاکتور تجربه می تواند به ما کمک کند چرا که حتی یک تساوی ممکن است همه چیز را از ما بگرد و ناکام باشیم. علیرضا بیرانوند تجربه لازم را دارد.

وی در مورد سایر دروازه بان های دعوت شده به تیم ملی خاطرنشان کرد: نفرات دعوت شده از بهترین های ایران هستند و خیالمان بابت خط دروازه راحت است. فکر نمی کنم از این بابت به مشکل بخوریم.

واعظی در مورد شانس صعود ایران تصریح کرد: تا الان تنها نیمی از راه گذشته و نیمی دیگر باقی مانده است. شاید از دید خیلی ها عراق جدی ترین رقیب ما باشد اما به نظر من بحرین ممکن بود دردسر بیشتری ایجاد کند. ۲ برد اخیر تیم ملی را از نظر روحیه در شرایط خوبی قرار داده و امیدوارم در بازی‌های باقی مانده نیز تیم ملی این روند خوب را حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج