جاباما
۱۱۲۶۴۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محمد خاتمی دوباره تَکرار می‌کند؟

در حالی که کم تر از ده روز دیگر تا شروع انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، سوال اساسی این است که آیا رئیس دولت اصلاحات بار دیگر برای حمایت از نامزدی وارد گود خواهد شد؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در حالی که کم تر از ده روز دیگر تا شروع انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، سوال اساسی این است که آیا رئیس دولت اصلاحات بار دیگر برای حمایت از نامزدی وارد گود خواهد شد؟

محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان در دولت روحانی و فعال سیاسی اصلاح طلب هم درباره راهبرد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای حمایت از محسن مهرعلیزاده یا عبدالناصر همتی گفت: اصلا خبری از حمایت جبهه اصلاحات از مهر علیزاده یا همتی نیست. در اینکه جبهه کارگزاران اعلام کرده از همتی حمایت می‌کند باید به این نکته توجه کرد که حزب کارگزاران یک حزب از بدنه اصلاح طلبی است و البته کلیه حزب کارگزاران هم از همتی حمایت نکرده‌اند، بلکه فقط دبیرکل حزب کارگزاران از همتی حمایت کرده است.

خباز ادامه داد: بر اساس آنچه من اطلاع دارم خاتمی تصمیم حمایت از این دو نامزد را بر عهده جبهه اصلاح طلبان گذاشته است و خودش راسا ورود نخواهد کرد.

خاتمی این‌بار برای چه کسی تَکرار می‌کند؟!

با وجود اینکه گمانه زنی ها درباره حمایت خاتمی از یکی از دو نامزد اصلاح طلب بالا گرفته است آنچه از شواهد و قرائن مشاهده می شود و با توجه به اینکه زمان اندکی در اختیار اصلاح طلبان مانده، گویا تاریخ بار دیگر تکرار نخواهد شد و دو نامزد اصلاح طلب با کوله بار خود باید رای کارگزاران انتخابات شوند، نه حمایت دیگران.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج