جاباما
۱۱۲۶۶۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رادوشویچ: دوست دارم بمانم اما...

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس به دلیل بی‌مهری‌ها و عدم تعهدات باشگاه در زمینه مسائل مالی، ایران را چندی پیش ترک کرد و به کشورش بازگشت.

ایران ورزشی: بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس به دلیل بی‌مهری‌ها و عدم تعهدات باشگاه در زمینه مسائل مالی، ایران را چندی پیش ترک کرد و به کشورش بازگشت. رادو که هنوز هم وضعیت مشخصی برای حضور و بازگشت به ایران ندارد در شهر اشپیلت کرواسی اقامت دارد. برای اینکه از آخرین وضعیت دروازه‌بان کروات پرسپولیس خبردار شویم گفت و گویی با او داشتیم.

طلب پارسال خودت و بخشی از مطالبات این فصلت را دریافت کردی؟

خیر به هیچ وجه پولی دریافت نکرده‌ام و واریز ۱۱۸ هزار دلار طلب فصل قبلم و بقیه موارد مالی‌ام به هیچ وجه صحت ندارد و هیچ پولی از فصل قبل و باقی مطالباتم به دست من نرسیده است.

به ایران برمی‌گردی یا نه؟

فعلاً خیر چون خبری نشده است و باشگاه به مطالبات مالی‌اش در قبال من عمل نکرده است.

در این چند روز صحبت از رفتن و حضورت در چند تیم دیگر و حتی خبر فسخ قراردادت شنیده شد!

چند پیشنهاد داشتم اما به هیچ‌کدام از آنها پاسخی نداده‌ام ضمن اینکه هنوز قراردادم را هم فسخ نکرده‌ام.

در اشپیلت کرواسی چه کار می‌کنی؟

من بازیکنی حرفه‌ای هستم به همین دلیل یک روز هم از انجام تمرین حرفه‌ای غافل نیستم از همین رو در روز دو جلسه تمرین می‌کنم. یک جلسه تمرین بدنسازی زیر نظر میشیچ مربی بدنساز که با او قبلاً هم کار کرده‌ام و یک جلسه نیز با مربی دروازه‌بان کرواتی دیگر تمرین می‌کنم تا در هر دو زمینه آمادگی بدنی و آمادگی کار با توپ، فرم مطلوب قبلی‌ام را هم حفظ کنم و ذره‌ای از فرم ایده‌آل قبلی فاصله نگیرم.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در صحبتی اظهار داشته بود که به هر شکل ممکن با وکیل تو صحبت کرده و جدا از پرداخت مطالباتت زمینه بازگشتت را فراهم خواهد ساخت، واقعاً خبری از ارتباط ریاست هیأت مدیره با وکیلت نداری؟

نه هیچ خبری ندارم و فعلاً هم در کرواسی و خانه خودم می‌مانم. با وکیلم هم صحبت خاصی نشده چون اگر بود وکیلم به من هر اتفاق جدیدی که رخ می‌داد را اطلاع می‌داد.

واقعاً عجیب است که باشگاه با وجود اظهارات شدید مسئولان هیأت مدیره هنوز پولت را پرداخت نکرده!

من با پرسپولیس در همه جام‌های داخلی فوتبال ایران سابقه قهرمانی دارم؛ از جام حذفی بگیرید تا سوپر جام و لیگ برتر که چهار بار قهرمانی فقط در این جام با پرسپولیس کسب کردم. با پرسپولیس همه افتخارات ممکن در ایران را کسب کرده‌ام ضمن اینکه دو بار با پیراهن پرسپولیس عنوان نایب قهرمانی آسیا را نیز کسب کرده‌ام که همگی اینها نشان می‌دهد در کنار کادر فنی و بقیه هم‌تیمی‌هایم کلکسیونی از قهرمانی در جام‌های مختلف را با پرسپولیس کسب کرده‌ام اما واقعاً نمی‌دانم مسئولان پرسپولیس دوست دارند پولم را بدهند یا ندهند؛ موضوعی که به تصمیم مسئولان پرسپولیس بستگی دارد و من از آن بی‌خبرم.

اما هواداران پرسپولیس واقعاً دوست دارند تو برگردی ضمن اینکه یحیی گل‌محمدی هم در مصاحبه‌ای گفته تو باید به پرسپولیس برگردی.

هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من جای دارند و هیچگاه از ذهن و قلب من پاک نمی‌شوند اما باور کنید در چند مدت اخیر خیلی از ناملایمت‌ها و بدعهدی‌ها را دیده‌ام و تحمل کرده‌ام چون به تیمم و هوادارانش واقعاً عشق می‌ورزم و دوستشان دارم. حرف آخرم این است که من هم دوست دارم به پرسپولیس برگردم اما باشگاه باید پولم را بدهد چون من بازیکن حرفه‌ای هستم و قرارداد حرفه‌ای با باشگاه پرسپولیس منعقد کرده‌ام به همین دلیل هر دو طرف باید به مفاد قرارداد پایبند باشند.

پرسپولیس در فینال سوپر جام بازی حساسی با تراکتور دارد که حضور تو می‌توانست خیال کادر فنی پرسپولیس را از درون دروازه راحت سازد هر چند تو نیستی و گفته می‌شود لک هم آسیب دیده.

پرسپولیس بهترین تیم ایران است و همه هم در ایران این موضوع را می‌دانند و با تمام احترامی که برای بقیه تیم‌ها و مدعیان قائل هستم باید بگویم که تیمی در ایران نمی‌تواند مقابل پرسپولیس ایستادگی کند از همین رو فکر می‌کنم پرسپولیس در سوپر جام قهرمان می‌شود و در لیگ برتر و جام حذفی هم شانس اول قهرمانی است و ان‌شاءالله با این قهرمانی‌ها باز هم هواداران پرسپولیس خیلی خوشحال خواهند شد.

در آسیا چقدر شانس برای پیروزی مقابل تیم استقلال تاجیکستان قائل هستی؟

خیلی شناخت از تیم تاجیکستانی ندارم اما حتماً تیمی که از گروهش صعود کرده تیم ضعیفی نیست با وجود این کادر فنی پرسپولیس حتماً تیم تاجیکستانی را به شکل دقیقی آنالیز خواهند کرد و تیم را با شناخت و قدرت کامل راهی میدان خواهند کرد. پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیاست و با دو بار به فینال رسیدن حتماً شانس زیادی برای پیروزی بر حریف تاجیکستانی و بقیه تیم‌های پیش رو خواهد داشت و با تجربه خیلی خوبی که در این چند ساله در آسیا داشته‌ایم باید بگویم پرسپولیس شانس زیادی برای فینالیست شدن و رسیدن به قهرمانی آسیا دارد؛ پرسپولیس با تیم خوب و کادر فنی مجربش و هواداران بزرگ و خیلی خوبی که دارد از هر حیث شانس زیادی برای قهرمانی آسیا دارد و من خیلی به این مسأله خوشبینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج